stefan0077 Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 weet iemand waar je een minigun kan vinden???? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 weet iemand waar je een minigun kan vinden???? :huh: Wat je toch allemaal met de zoekfunctie niet kan vinden: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...7717&hl=minigun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 zucht...weer een topic van dat ligt in toreno's rach Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 en op de brug maar gebruik de volgende keer de zoekfunctie want je hebt nu al 5 topics geopent over dingen die je in de zoekfunctie kan vinden. klik hier voor de zoekfunctie:@ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 hij is net nieuw en misschien wist hij niet over die zoek functie is ook dom gemaakt moeten gewoon een groot icoon ergens aan de zijkant zetten heb je teminste niet meer voor die onodige topics Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 of ze moeten de regels een door lezen en de help desk dan kenen ze wat meer van het forum hoe het werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 ja of wat bjorn zij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 ja of wat bjorn zij of wat bjorn zei, wat kom jij toch voor hem op, is het je vriend ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 maar die link van de search daar kijk je erg snel overheen en is op een lastige plek geplaatst. En dan vinden julie het raar dat veel mensen hem niet gebruiken. :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 ja. ze mogen wel eens wat meer moeite doen. plus hij is er wel eens eerder op gewezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 ja. ze mogen wel eens wat meer moeite doen. plus hij is er wel eens eerder op gewezen. en ja als ik er iets aan kon doen zou ik het wat duidelijker laten zien ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 ,Mar 29 2005, 04:20 PM] ja.ze mogen wel eens wat meer moeite doen. plus hij is er wel eens eerder op gewezen. en ja als ik er iets aan kon doen zou ik het wat duidelijker laten zien ja. niet spammen loempiaman het is gek dat er geen slotje erop zit??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 Dragon master heeft hem allang doorverwezen dit geblaar van jullie heeft totally geen nut wat jullie hebben getypt en zeg nou niet dat ik een onnodig berichtje typ want anders komt hier toch geen eind aan aan dit beschuldigen van elkaar. PS:[loempiaman] kan er nix aan doen dit kan wel eens gebeuren heb ik ookw el eens gehad toe werd ik ook helemaal afgezijk maja PS:niet om een slotje vragen daar kun je een waarschuwing voor krijgen (dacht ik ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 ik ben geen vriend van bjorn ken hem niet eens maar hij heeft wel gelijk wat hij zegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 20 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2005 jemug zeg gewoon waar ie licht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.