peter99 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) na de missie riot of daar voor of na keek in de grove street ik zag huizen in de fik staan gewoon brand en een paar mensen die mat een tv in hun handen lopen het werden er steeds meer en meer ,toen op een begeven moment was de brug zelfs kapot van de railing .....de balles ??? VREEMD Bewerkt: 20 maart 2005 door peter99 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 Als je de missie's gaat spelen gaat vanzelf de chaos in de stad weg. Dit had je trouwens ook wel kunnen vinden bij de zoekfunctie . Je moet gewoon de missie's gaan spelen en dan komt alles van zelf wel goed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 20 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 zal ik een foto maken ??? niet dat ik denk dat je me niet gelooft maar ...eeen mooie foto me vader moet nog wel de battereien opladen . ik denk dat ik over een paar dagen een foto kan maken B) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 we geloven je...wij hadden deze missie 20 jaar al gespeeld . SLOT Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts