gtamaster Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 ik deed iets raars met de mountain bike ik ging met de mouintain bike dit doen: ik hield vierkantje ingedrukt en ging toen snel de x indrukken steeds opnieuw drukken heel snel en toen ging me mannetje heel raar doen het is net of hij smelte probeer maar misschien lukt het bij jullie (p.s)) bij andere fietsen lukte me dat niet alleen met de moutainbike (kun je vinden op mount chiliad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Klopt dan ga je heel snel dat is laat maar zeggen de snelheid! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Klopt dan ga je heel snel dat is laat maar zeggen de snelheid! ooh oke ik dacht al vond het heel raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Klopt dan ga je heel snel dat is laat maar zeggen de snelheid! Nee, hij bedoeld iets heel anders. Cj krijg mega lange armen en hij verdwijnt in de grond. Ik zal een filmpje maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Klopt dan ga je heel snel dat is laat maar zeggen de snelheid! Nee, hij bedoeld iets heel anders. Cj krijg mega lange armen en hij verdwijnt in de grond. Ik zal een filmpje maken. ja dat bedoel ik ik wou ook al een filmpje maken maar lukt mij niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 10 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Klopt dan ga je heel snel dat is laat maar zeggen de snelheid! Nee, hij bedoeld iets heel anders. Cj krijg mega lange armen en hij verdwijnt in de grond. Ik zal een filmpje maken. wist je dit trouwens al broken table of had je geprobeerd nadat ik had uitgelegd??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Geprobeerd na jouw post! De kwaliteit is bedroevend (om hem heel klein te houden), de reclame van het demo programma niet mooi en je moet de DivX codec hebben, maar hier het filmpje: MTB.zip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 hahahaha vaag, is het niet gewoon een bug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Het kan dan aan mij liggen, Maar dat .zip bestandje komt bij mij niets uit Helemaal leeg :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Het kan dan aan mij liggen, Maar dat .zip bestandje komt bij mij niets uit Helemaal leeg :o Ik heb nog even gekeken, maar als ik hem download werkt hij gewoon. Als er meer problemen zijn hoor ik het graag, dan probeer ik hem anders te uploaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 het is een beschadigt bestand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Vaag, probeer hem hier* eens *kapotte link verwijderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 hij doet het nu wel het is echt raar wat er op die fiets gebeurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 LOL, best een cool filmpje. Ik wist niet dat CJ ook kon muteren :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 ROFL, ziet er echt niet uit, ga het zo meteen ook ff proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.