Jump to content

MSN 8

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke, heb je hem illegaal?

Zoja, dan kan het niet zonder crack.

Zonee, je kan alleen op het Adres inloggen waarop je een invite hebt gehad.

Ik heb hem legaal en kan alleen maar op één account inloggen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet of ie Illegaal is, mijn broer heeft hem erop gezet. (ik was weg)

Bewerkt: door .Tales.
Geplaatst:

Vraag het even na, als hij hem legaal heeft geinstalleerd (via een invite),

dan kan alleen hij erop.

Anders moet je maar even op een andere site kijken,

want je mag hier niets illegaals posten.

Geplaatst:

Om MSN8.0 te krijgen moet je een invite hebben, of je moet hem illegaal downloaden.

Een invite kun je krijgen van iemand anders die MSN 8.0 heeft. Het is namelijk een BETA-Messenger.

Over een tijdje zal hij wel uitkomen en dan kan iedereen er zomaar op.

Geplaatst:

Nee, normaal is dat geen warez. Maar MSN8.0 die nu nog in de beta stage is, kan illegaal zijn. Je kan hem alleen maar legaal krijgen door een invite van iemand te krijgen. Je krijgt dan een mail van die persoon, met een link naar de download van msn8.0. Vanaf dan kan je je aanmelden met één account. Dus een soort crack om toch maar op msn 8.0 te kunnen is absoluut illegaal! :t Ik stel dus voor om die link uit je bericht te halen. ;)

Geplaatst:
Ik heb me aangemeld als betatester en ik kan me gewoon aanmelden. En MSN word niet illigaal beschouwt.

Als je een 'officiële' betatester bent, en hem dus via zo'n invite krijgt, is hij niet illegaal. Versies anders gedownload via het web, die dus een crack nodig hebben, zijn wel illegaal.

En ja het heet nu 'Windows Live Messenger', maar ik zal altijd MSN8.0 blijven gebruiken, het scheelt een aantal letters en de meeste mensen kennen dit programma onder deze naam, zo ook ik.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...