Boris H. Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 Hey mates, Zojuist dook het nieuwsbericht op dat Rockstar heeft gezegd dat er geen multiplayer functie in de PS2 versie van GTA VCS zal zitten. Erg jammer dus, ik had gehoopt op zoiets als de 2-player functie uit GTA SA o.i.d. Lees >>>hier<<< het nieuwsbericht. Gratz, Boris H. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 (bewerkt) Kijk: Dit is 1 van de grote redenen waarom ik wist dat de port gelijk zou staan aan de port van LCS: Er zit geen WiFi in de PS2 dus de MP gaat eruit Ik vindt het zeer jammer voor de mensen die de MP leuk vonden Maar om de mensen te troosten : De graphics worden opgepoetst in tegenstelling tot LCS en de Pop-Ups worden verminderd en er zal misschien exclusieve content komen Steel Dogg Bewerkt: 15 februari 2007 door Steel Dogg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 Neejj warroom !! ik had all ligge dromen vn multiplayer .. shitt jmmr Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chillco14 Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 ja niet zo leuk btw wat zijn die pop ups waar je het over had Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mendez Geplaatst: 15 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2007 Dat had ik al verwacht aangezien Liberty City Stories op de PS2 ook geen multiplayer had Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2007 Ik liep vanavond door de C1000 en m'n oog viel op Coca Cola ZERO. Meteen sprong me een bericht voor ogen die ik eens gelezen had. Zero is de nieuwe versie cola van Coca Cola, die calorie vrije cola aan de man moet brengen. Tegenovergestelde is Coca Cola Light, wat vrouwelijk is. Inhoudelijk is het precies hetzelfde. Toch wil een man niet aan de 'light' omdat het alleen door vrouwen zou worden gedronken, en aangezien wij mannen niet iets vrouwelijks willen drinken (zat er in bier niet een heleboel vrouwelijke hormonen?), moeten wij een andere naam ervoor hebben. Tis toch belachelijk dat men zich laat sturen door een naam, of ben ik nu gek.... Nieuw gespreksonderwerp? Logisch. Omdat volgens mij helemaal geen internet en online functie in de PS2 zit. Of wel? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2007 Logisch.Omdat volgens mij helemaal geen internet en online functie in de PS2 zit. Of wel? Er zit wel een online functie op de PS2 hoor. Ik had het wel verwacht dat er geen multiplayer ging zijn op de PS2, verder vind ik dit alleen heel jammer voor degene die GTA VCS op de PS2 gaan kopen, maar ik heb VCS toch op de PSP. Hopelijk gaan ze die extra functies er wel bijdoen, want het is toch altijd mooi meegenomen als je extra zijmissies... hebt! GTA-Freak2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts