Jump to content

Mission: N.O.E. (Vliegtuig Mission - Las Venturas)

exa

Recommended Posts

Mission: N.O.E.

Waar: Las Venturas

Opdracht Gever: Een vliegtuigje op de Kaart

Als je de Vliegtuig lessen hebt gedaan, krijg je een Mission met die Vliegtuig

Dan moet je vliegen langs een Stad of zo, je mocht niet te hoog gaan...

Anders kwamen Straaljagers met Raketten op je af... Visibilty nog wat

Maar het is erg moeilijk want als weer laag vlieg dan knal ik meestal ergens tegen aan... Iemand TIPS?

Delen op andere websites

Mission: N.O.E.

Waar: Las Venturas

Opdracht Gever: Een vliegtuigje op de Kaart

Als je de Vliegtuig lessen hebt gedaan, krijg je een Mission met die Vliegtuig

Dan moet je vliegen langs een Stad of zo, je mocht niet te hoog gaan...

Anders kwamen Straaljagers met Raketten op je af... Visibilty nog wat

Maar het is erg moeilijk want als weer laag vlieg dan knal ik meestal ergens tegen aan... Iemand TIPS?

probeer het in first person view te spelen (met select) dan is het besturen al weer veel makkelijker... en heb je meer kans om laag te vliegen en niks te raken

dat is de enigste tip die ik je kan geven. B)

Delen op andere websites

Dit vond ik zelf een van de coolste missies(i love to fly B) ). Het vliegen in dit spel is niet iets wat je snel onder de knie hebt en dat maakt het ook wel leuk als je het wel kan. Het liefst ga ik bij deze missie gewoon rechtdoor(wel de no flying zone ontwijken).

Als je dat echt niet red kun je op de volgende manier vliegen: Volg de richting van the airstrip naar het water. Als je daar aan komt blijf je boven het water en ga je via het noorden, het uiterste westen naar het zuiden. Dus je blijft tot de target/corona gewoon boven het water. Daar aangekomen moet je nog wel tussen wat bomen door vliegen, door de ring en dan weer terrug naar de airstrip.

Als je rechtdoor wilt proberen: je hoeft niet constant je gas in te houden...als je snel gaat is het moelijker(plotseling verschijnende)bomen e.d. te ontwijken. Daarnaast moet je ook niet gaan stressen als die balk volloopt. Als je weer wat omlaag gaat is hij zo weer leeg.

Deze missie twee keer gedaan, twee keer in een keer.

Delen op andere websites

hij is wel moeilijk ja dat klop maar je kan hem denk het best gewoon op je eign manier proberen een vriend van me zei ook een manier alleen dat is een kut manier ik denk dat je het eerst een paar keer moet proberen

safanart01.jpg

Delen op andere websites

brokenlink.jpg

Volgens de strat. guide is dit de makkelijkste route, en persoonlijk vond ik first-person view erg makkelijk.

EDIT: let op de terug weg op dat je niet te veel boven het vliegveld in SF vliegt, anders krijg je 5 sterren van de legerbasis die daar in de haven zit.

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

Volgens de strat. guide is dit de makkelijkste route, en persoonlijk vond ik first-person view erg makkelijk.

Lijkt me dat het niet veel makkelijker kan dan alleen maar over het water of heb ik het mis?

Er zitten soms bruggen over water heen, en daar is makkelijk over heen te vliegen als je First Person View hebt dan vanm achter je vliegtuigje. Daarnaast moet je ook stukjes over land (oa. over SF-airport) en daar staan wel eens masten weet ik uit ervaring :-)

Delen op andere websites

brokenlink.jpg

EDIT: let op de terug weg op dat je niet te veel boven het vliegveld in SF vliegt, anders krijg je 5 sterren van de legerbasis die daar in de haven zit.

Oh... Ik heb Het nu al gehaald maar via nog makkelijker route!!!

** Klik Hier Voor De EASY Route! **

Is toch veel Makkelijker dan wat jij had getekend :puh: En 1st personmode is niet meer nodig ;)

Bewerkt: door BrokenTable
Delen op andere websites

brokenlink.jpg

Oh... Ik heb Het nu al gehaald maar via nog makkelijker route!!!

** Klik Hier Voor De EASY Route! **

Is toch veel Makkelijker dan wat jij had getekend :puh: En 1st personmode is niet meer nodig ;)

Wat slim van je bedacht..... is het alleen niet precies hetzelfde als wat ik zei?

Delen op andere websites

Volg de richting van the airstrip naar het water. Als je daar aan komt blijf je boven het water en ga je via het noorden, het uiterste westen naar het zuiden.

Lijkt toch verdacht veel op wat jij hebt uitgetekend, niet?

Delen op andere websites

• 6 maanden later...

hier zijn echt al honderden topics over, terwijl deze missie eigenlijk poepsimpel is vind ik. ik kan de plaatjes niet openen dus hopelijk is mijn route nog niet gezegd. gewoon helemaal de kust over het water afgaan (san fierro tot in de country) en dan gwn terugkeren.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...