kijk anders naar screens als jij niet weet waarover ik het hebt
er zijn 2versies inbegrepen, de 2de versie vind ik wat mooier van kleur, de eerste iss gewoon paint zonder echte texture de 2de beetje meer texture inbegrepen, binnenkort de 3de versie aka final versie wordt nog gemaakt
- lage texture dus met paint gemaakt, geen reële texture
- iets meer reëler want met echte lichten texture maar als aan staat wordt nu nog aangepast
de downloads wordt nu uploaden en daarna als eerst op mijn forum MHAGTA geplaatst, want de gasten kunnen niet zien en downloaden, best voor mijn veiligheid voor geen problemen met rippen enz...
voor duidelijkheid voor oa Blackpearl11: ik wil niet graag dat iemand als gast mijn mods steelt enz... dat begrijpt u best wel op miujn forum kunnen de gasten niet zien maar wel registreerde leden, maar ik ben van plan om binnenkort al mijn mods op mijn site te plaatsen
voila ik heb 3 nieuwe mod van auto lichten gemaakt,
lijst:
ik heb dan in 3verschillende lampen mods gemaakt
1) LED achterlampen in 2delen
2) Lexus style lichten
3) coole speciale verboden lichten
1) rode LED achterlichten met blauwe LED neon errond
bekijk anders even naar screens
bij een gemodde auto: BMW e36
uit:
aan:
BMW e36 en Audi A4 avant:
uit:
aan:
>>>
DOWNLOAD<<<2) Lexus Style achterlichten
kijk anders naar screens als jij niet weet waarover ik het hebt
er zijn 2versies inbegrepen, de 2de versie vind ik wat mooier van kleur, de eerste iss gewoon paint zonder echte texture de 2de beetje meer texture inbegrepen, binnenkort de 3de versie aka final versie wordt nog gemaakt
- lage texture dus met paint gemaakt, geen reële texture
- iets meer reëler want met echte lichten texture maar als aan staat wordt nu nog aangepast
v1
screens
v2
screens
>>>
DOWNLOAD<<<3) special tuning kleuren lichten
hier de lijst van de lampen kleuren
- koplampen is xenon (lichtblauw ofzo)
- remlampen is blauw
- knipperlampen is groen
momenteel nog geen screens
>>>