zandr1989 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Laatst wou ik gaan fitnisse in een van de gyms, maar hij geeft steeds aan dat ik nieet meer kan dezedag...maar ik heb nog helmaal niet gefitnesst...komt dit door codes ofzo?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Hoever zit je met je muscle? Want als je muscle vol is kon je dacht ik niet trainen :huh: (weet dat niet zeker :unsure: ). Bewerkt: 8 juli 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Laatst wou ik gaan fitnisse in een van de gyms, maar hij geeft steeds aan dat ik nieet meer kan dezedag...maar ik heb nog helmaal niet gefitnesst...komt dit door codes ofzo?? Inderdaad "voor deze dag" gewoon de volgende dag terugkomen. @BigSmoke: Je kan gewoon blijven trainen als je Muscle meter vol zit hoor. Bewerkt: 8 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zandr1989 Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 mijn muscle meter zat juist helemaal leeg...en toen ik 'de volgende dag' terugkwam kon ik nogsteeds niet trainen... er bleef staan dat ik morgen trug moest komen...ook als ik muscle code doe kan ik nogsteeds niet traine Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 mijn muscle meter zat juist helemaal leeg...en toen ik 'de volgende dag' terugkwam kon ik nogsteeds niet trainen... er bleef staan dat ik morgen trug moest komen...ook als ik muscle code doe kan ik nogsteeds niet traine Heb je al die nieuwe vechtmoves geleerd?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 mijn muscle meter zat juist helemaal leeg...en toen ik 'de volgende dag' terugkwam kon ik nogsteeds niet trainen... er bleef staan dat ik morgen trug moest komen...ook als ik muscle code doe kan ik nogsteeds niet traine Heb je al die nieuwe vechtmoves geleerd?? Daar ligt het niet aan denk ik. Hij heeft waarschijnlijk iets gedaan zodat je niet meer kan trainen zoals als je savet in madd dog'house je nooit meer kun basketten. Wat weet ik nog niet zal er eens over zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) mijn muscle meter zat juist helemaal leeg...en toen ik 'de volgende dag' terugkwam kon ik nogsteeds niet trainen... er bleef staan dat ik morgen trug moest komen...ook als ik muscle code doe kan ik nogsteeds niet traine Heb je al die nieuwe vechtmoves geleerd?? Daar ligt het niet aan denk ik. Hij heeft waarschijnlijk iets gedaan zodat je niet meer kan trainen zoals als je savet in madd dog'house je nooit meer kun basketten. Wat weet ik nog niet zal er eens over zoeken. Srry voor mijn dubbelpost had op vorige geklikt en dan weer op post je mag deze weer deleten. Bewerkt: 8 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincent M Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 dat suckt egt heb ik ook ik heb wel alle vechtmoves en zo en met codes gesppeeld rot bugs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nosso Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 ey waar jij last van hebt is de ''Gym Glitch ''' je krijgt het meestal door dat er iets fout gaat in de gym (maakt niet uit waar) en/of je de mannetjes daar doodmaakt. het is wel makkelijk te verhelpen: verander al je kleding, dus ook een nieuwe onderbroek (te koop bij binco) horloge's (alles wat je maar kan omwisselen) als je klaar bent verander je alle tatoo's die je hebt of je verwijdert ze als laatste zorg je dat je een ander kapsel hebt. als je alles gedaan hebt ga je naar de gym en je kan weer sporten ps: je hoeft het spel niet op te slaan als je alles verandert . dat is wel handig zo kan je namelijk alles behouden wat je eerst aan had suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zandr1989 Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Moet ik dan eerst al men kleding verwijderen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkRaider Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) ik heb hetzelfde probleem hier en ik heb dit gedaan : kleding: volledig nieuw gekocht (ook onderbroek) tattoo's: een laten zetten haarstijl: veranderd maar het werkt niet is er nog iets wat ik moet doen? *edit* kheb dit gevonden op officieel forum: Ways of fixing the gym glitch. (NOTE: I've not tried this yet so it's unconfirmed.) 1. Go to the nearest Safe House and save the game 6 times (thus skipping some days) 2. Go to the nearest Fast Food Restaurant and eat as much as possible - get CJ quite fat 3. Completely change CJ's appearance - clothes, haircut, and tattoos. Bewerkt: 8 juli 2005 door DarkRaider Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nosso Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 hmm ff kijken probeer overal een tattoo te zetten en ga naar burgershot ofzo en koop daar wat te eten dit zou moeten werken het enige andere wat je dan kan doen is wachten. op internet staan wel meer oplossingen maar die hielpen bij mij niet behalve deze dus anders moet je maar even ''gym glitch'' op google intypen hoop dat het nu wel werkt want het is erg irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jordyknecht Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 mijn muscle meter zat juist helemaal leeg...en toen ik 'de volgende dag' terugkwam kon ik nogsteeds niet trainen... er bleef staan dat ik morgen trug moest komen...ook als ik muscle code doe kan ik nogsteeds niet traine moet je eerst save hoor ( op men PS2 dan ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Wat the... kleding veranderen??? Nooit van gehoord. Eeen gym glitch oke maar dat je dan helemaal moet gaan omkleden.. :blink: En ik schiet zo vaak die mannetjes daar neer en ik kan nog gewoon trainen hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zandr1989 Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Wat the... kleding veranderen??? Nooit van gehoord. Eeen gym glitch oke maar dat je dan helemaal moet gaan omkleden.. :blink: En ik schiet zo vaak die mannetjes daar neer en ik kan nog gewoon trainen hoor jah ik ook...maar blijkbbaar iets te vaak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.