Jump to content

hoe glas en water maken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet hoe je water maakt, volgens mij is dit gewoon een object. En glas maak je volgens mij door in de Col-file alle FACES op GLASS te zetten, maar ik weet niet hoe je maakt dat je door een object kan kijken

Geplaatst:
Ik weet niet hoe je water maakt, volgens mij is dit gewoon een object. En glas maak je volgens mij door in de Col-file alle FACES op GLASS te zetten, maar ik weet niet hoe je maakt dat je door een object kan kijken

niet dat dat uitmaakt, maar als je dus een huis van glas maakt, zou je het dan met een pistool om kunne knallen ?

Geplaatst:

niet dat dat uitmaakt, maar als je dus een huis van glas maakt, zou je het dan met een pistool om kunne knallen ?

dat lijkt me wel die kogel gaat toch door het glas :blink: :unsure:

Geplaatst:

Ik weet het niet precies, ik heb het nooit gedaan

Geplaatst:

Ik weet het niet precies, ik heb het nooit gedaan

leuk om ens te proberen, je maakt gewooon glass met texture enzo, en dan knalle maarrrrrrrrrrrr :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, bij sommige objecten is het wel handig :D .

Maar je hebt verschillende soorten. Door sommige ramen kun je heen met een motor en een andere niet.

Bewerkt: door Wauzie
Geplaatst:
Door sommige ramen kun je heen met een motor en een

nooit van gehoort, waar staat zo´n raam "dat wordt uitproberen

Geplaatst:

Of je door een object heen kunt kijken of niet, wordt inderdaad bepaald door de texture die je gebruikt (alpha-channel). Daarnaast moet je in de IDE file met een of ander flag aangeven dat het object alpha-textures bevat.

Of een object kan worden vernielt met kogels/auto's/motoren is een heel ander verhaal.

Dit wordt niet bepaald door textures, maar door vlaggen in de objects.dat file.

Ik heb me er zelf nog nooit echt mee bezig gehouden, maar bovenin de object.dat staat volgens mij een redelijk goede beschrijving van de verschillende vlaggen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...