MrKooKie Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 (bewerkt) Wie speelt hier allemaal Omerta? Omerta is een text-based MMORPG die heel veel mensen spelen, ik vindt het heel vet, maar ik weet ok dat er mensen zijn die er niks aan vinden. Maar de vraag luidt: wie speelt Omerta, en wat zijn jullie ingame namen? DirtyDutch @Omerta -> Jumpstinn Als er al een topic is, laat dan deze a.u.b. open, want Omerta is 6 Maart 2007 ge-reset, en alle accounts zijn verwijderd, dus oudere topics hebben geen nut meer. >>> Door Jowx: Behalve bovenstaande is dit topic ook goed voor alle vragen, opmerkingen, tips en hints over dit spel.. <<< Bewerkt: 29 maart 2007 door Jowx Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Er was inderdaad al een topic geopend over omerta, En wel Deze. Dit topic is van april vorig jaar, dus niet erg actief meer. Misschien heb je kans met dit topic wat meer omertaplayers aan te trekken. Ontoppic: Mijn omertanaam was DAVIS. Helaas merkte ik op datzelfde moment dit forum, en was ik naturlijk meteen verkocht. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Ik. Alleen geregistreerd. Niet gespeeld. Dat moet ik nog een keer gaan doen. Trouwens ik weet mijn huidige wachtwoord geen eens meer. Ik had me 2 weken geleden geregistreerd en ben het vergeten. Reageren
sevaboy Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Ik heet sevaboy. Maare wat gebeurt er als je In-game dood bent?? En hoe krijg je in Omerta geld?? Bewerkt: 29 maart 2007 door sevaboy Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Ik heet sevaboy.Maare wat gebeurt er als je In-game dood bent?? En hoe krijg je in Omerta geld?? Dood is dood, in real life, en ook ingame in Omerta Bewerkt: 29 maart 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
brentdevent Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 ik speel omerta het is super aleen speel ik op www.barafranca.nl maar mijn ingame naam is brentje dus pm me dan kunnen we vrienden zijn Reageren
djcas Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ik heet sevaboy.Maare wat gebeurt er als je In-game dood bent?? En hoe krijg je in Omerta geld?? je krijgt geld door juwelieren te beroven, je auto's verkopen, heists, ocs,mega ocs, gokken en donatie codes verkopen als je dat wilt en door een geldmoord te plegen shoplifters modaal neerleggen is in de mode tegenwoordig ik ben zelf nu bruglione Reageren
djcas Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 Ik heet sevaboy.Maare wat gebeurt er als je In-game dood bent?? En hoe krijg je in Omerta geld?? je krijgt geld door juwelieren te beroven, je auto's verkopen, heists, ocs,mega ocs, gokken en donatie codes verkopen als je dat wilt en door een geldmoord te plegen shoplifters modaal neerleggen is in de mode tegenwoordig ik ben zelf nu bruglione Reageren
samrai Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 (bewerkt) mijn naam samrai maar wel op de .com versie als ik sterf ga ik .nl pm als je mn vriend wil zijn en hoe kom je bij een familie ik heb gehoord dat je minstens assasin moet zijn Bewerkt: 6 november 2008 door samrai Reageren
Mortlock Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Geplaatst: 7 februari 2009 mijn naam samrai maar wel op de .com versie als ik sterf ga ik .nl pm als je mn vriend wil zijn en hoe kom je bij een familie ik heb gehoord dat je minstens assasin moet zijn De .NL versie is net weer opnieuw gestart, als je je nu registreert dan kan dat via een voucher/coupon, met deze coupon krijg je enkele voordelen wanneer je start. Zoals meer cash, klein beetje rankvordering, aantal misdaden/auto pogingen enz enz. Het nummer wat je bij de registratie in kunt vullen is: 1933. Geldt dus alleen voor de NL versie, www.barafranca.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.