Jump to content

onderzeeër!!!


Vayne

Recommended Posts

Hey iedereen,

Ik was vandaag aan het zwemmen en dook naar de bodem, toen zag ik een dolfijn, ik met een zinloze poging de dolfijn te volgen maar hij zwom door de muur (onderwater-rotswand) heen wat je btw wel vaker ziet. ik zwen dus achter dat geval heen voor de grap en beland ineens in een wereld met alleen grijs om me heen net zoals bij de andere gta's onder de stad,... ik viel alleen niet <_<

ik probeer dus weg te lopen maar dat lukte niet, dus ik probeerde te jumpen dat lukt uiteindelijk wel en ik viel naar beneden en was weer boven het level in een ONDERZEEËR!!! als naam heette hij "??????" ik probeer dus te varen en het lukt ook nog. ik dus mijn fototoestel halen om het trots te bewijzen, krijg ik zown kut gestreept beeld door me digitale camera en toen ik een foto nam zag ik alleen een wit scherm op me camera, oke ik ben niet zo bekend ermee maar dat werkte dus niet :(:(:( .

het stomme van mij is dat ik die plek niemeer kan vinden omdat ik zo dolgraag weg wou varen :angry:

naja zoek allemaal ff op de bodem tussen het eerste level en het las venturas level" als je hem vind, maak er dan wel een fatsoenlijke foto van :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Richard-

    12

  • Mazzeltje

    6

  • juul

    6

  • zupadomien

    6

  • 4 weken later...
@ Vanye, waar ging je die dolfijn volgen. welk land, waar in de buurt etc..etc

JUIST

naja zoek allemaal ff op de bodem tussen het eerste level en het las venturas level" als je hem vind, maak er dan wel een fatsoenlijke foto van

daar dus.. erm.. het is wel diep daar.. en niet te vergeten.. GROOT

Bewerkt: door GTA 0wn3r
Link to comment
Delen op andere websites

Hey iedereen,

Ik was vandaag aan het zwemmen en dook naar de bodem, toen zag ik een dolfijn, ik met een zinloze poging de dolfijn te volgen maar hij zwom door de muur (onderwater-rotswand) heen wat je btw wel vaker ziet. ik zwen dus achter dat geval heen voor de grap en beland ineens in een wereld met alleen grijs om me heen net zoals bij de andere gta's onder de stad,... ik viel alleen niet <_<

ik probeer dus weg te lopen maar dat lukte niet, dus ik probeerde te jumpen dat lukt uiteindelijk wel en ik viel naar beneden en was weer boven het level in een ONDERZEEËR!!! als naam heette hij "??????" ik probeer dus te varen en het lukt ook nog. ik dus mijn fototoestel halen om het trots te bewijzen, krijg ik zown kut gestreept beeld door me digitale camera en toen ik een foto nam zag ik alleen een wit scherm op me camera, oke ik ben niet zo bekend ermee maar dat werkte dus niet :(:(:( .

het stomme van mij is dat ik die plek niemeer kan vinden omdat ik zo dolgraag weg wou varen :angry:

naja zoek allemaal ff op de bodem tussen het eerste level en het las venturas level" als je hem vind, maak er dan wel een fatsoenlijke foto van :D

HEEl vaag verhaal er gaat iets mis en dan kom je in een onderzeer gek hoor. :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...