Mastertuner Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Hey mensen, vandaag kwam ik echt iets 'crazy' tegen! Ik heb mijn Slamvan getuned met alles erop en eraan en die staat in mijn garage.Maar ik rij naar SF en ik zie er eentje rijden! Dus ok ik stap in die Slamvan En rij ermee naar Santa Maria Beach en zet die naast die getunede. ik stap eruit en ga binnen in het savehuis. Ik save het spel en ga terug kijken in mijn garaga en ik zie: Die getunede Slamvan is spierwit!!! en niets getuned!!!Echt ongelooflijk! (PS: dit was mijn getunede slamvan!) Mastertuner Reageren
Moonbeam Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 Dit is een vrij veelvoorkomende bug, in sommige van je savehuizen blijven auto's niet zoals je ze getuned hebt. Het wit is omdat een paintjob eigenlijk wit is in de bestanden maar dan met een laagje eroverheen, als je bijv een pantjob doet en dan een kleur (geel ofzo) dan wordt de paintjob anders. Als je auto met paintjob + geel gew "De-tuned" word in de garage zou hij geel zijn. Verder kun je niets aan deze bug doen. Reageren
356 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 gebeurd mij ook wel eens, vanochtend waren 2 auto's uit mijn garage verdwenen. Reageren
cheizz Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) hey hoe het komt weet ik niet waarschijnlijk een bug. ik heb dat ook wel eens als ik allemaal jesters getuned in mijn garage zet. ik tune ze daarna gewoon opnieuw maar er is vast wel iets aan te doen. edit: moonbeam was me voor Bewerkt: 24 oktober 2006 door cheizz Reageren
Moonbeam Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 maar er is vast wel iets aan te doen. Nope, tenzij je er ergens een mod voor kan vinden natuurlijk, maar dat denk ik niet. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Dus... Als ik het goed begrijp is die paintjob nu verloren? (PS: als er bewijsmateriaal moet zijn, ik kan het laten zien, laat het maar weten!) Mastertuner Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Dus... Als ik het goed begrijp is die paintjob nu verloren?(PS: als er bewijsmateriaal moet zijn, ik kan het laten zien, laat het maar weten!) Mastertuner Je begrijpt het inderdaad goed. En nee, er is geen bewijs nodig, want dit was al algemeen bekend . Dit is dus gewoon een bug. Overigens is het niet altijd zo dat de paintjob verloren gaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.