Jump to content

Prullenbak pictogram verwijderen

Recommended Posts

Geplaatst:

eey,

ik wil jet Prullenbak pictogram van m'n bureablad verwijderen

maar dit lukt niet

iemand ideeén hoe ik dit wel kan doen ?

Geplaatst:
eey,

ik wil jet Prullenbak pictogram van m'n bureablad verwijderen

maar dit lukt niet

iemand ideeén hoe ik dit wel kan doen ?

De prullenbak is een vast onderdeel van je systeem. Zodra deze op een of andere manier wordt verwijdert zal je pc het begeven. Vandaar dat het dus ook onmogenlijk is om een dergelijk onderdeel van windows, zoals Deze Computter of Confugiratiescherm te verwijderen.

Geplaatst:

Hey,

Dit kun je wel verwijderen, maar dan moet je wel precies weten hoe. Er is een website in het Nederlands die het stap voor stap uitlegt hoe dat moet. Zoals er ook staat, ga erna geen andere dingen in je systeem dan wijzigen, maar doe alleen wat hun zeggen, anders kan je pc natuurlijk eens raar gaan doen.

Je vind er alles over door hier te klikken, website helemaal in het nederlands met stap per stap info netjes uitgelegt!

Succes :)

Geplaatst:

Is het niet dat als je je vuilbak weg doet dat dan alles wat je verwijderd direct van je harddisk is. ik heb me hier ooit ook al met bezig gehouden en toen ben ik een paar belangrijke bestandjes kwijt geraakt. i must warn you.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...