Uziman14 Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Weet Iemand hoe ik De muziek Van Gta SA op Mijn Pc moet zetten??? Alvast bedankt Reageren
SummerBase Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ik snap je vraag niet helemaal? Je wilt de muziek van San Andreas op je pc zetten, maar als het goed is denk ik dat je bedoelt: Je wilt de muziek van de radio station's op je computer zetten. Nou het lijkt mij persoonlijk het makkelijkst om de Cd's met de soundtracks in de winkel te kopen deze cd box noemen ze San Andreas Sound Box als ik me niet vergis. Je zou ze ook kunnen downloaden, maar aangezien dat hier niet toegestaan is mag je naar de winkel gaan. In de meeste winkels en met name de muziek winkels verkopen ze de cd's wel. Ik weet heel eerlijk gezegt niet of er ook programma's zijn die het geluid van San Andreas kunnen rippen, maar dat zou iemand anders even moeten bevestigen. Je kan het ook bedoelen dat je muziek van jezelf op San Andreas wilt zetten die doe je simpel door de muziek in de volgende map te plaatsen: Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files > User Tracks. Als je dit gedaan hebt start je het spel en dan ga je anar Options > Audio Setting > User Track Scannen en de muziek wordt ingeladen. Dan start je een nieuwe savegame of je laad er één je stapt in een auto en je gaat spelen maar. Maar dat is even als bijzaak. Veel succes en ik hoor nog wel van je! Reageren
libertycitypc Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Hoe duur is die box dan en hoeveel cd`s ? en welk cd winkel verkoopt hem nog ? Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Hoe duur is die box dan en hoeveel cd`s ? en welk cd winkel verkoopt hem nog ? Bol.com Op deze site kan je de Gta San Andreas official soundtrack bestellen voor 24,99 het zijn 2 cd's Bewerkt: 3 oktober 2006 door gammie Reageren
libertycitypc Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ik heb ook wel eens gehoord dat je een 8-9 cd box hebt maar dat ben ik even kwijt?? Reageren
gammie_ Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ik heb ook wel eens gehoord dat je een 8-9 cd box hebt maar dat ben ik even kwijt?? Universal Music Hier staat wat de official Soundtrack allemaal inhoud ik heb ook iets gezien van een box 8 cd's wat er in staat beschreven, bij het bestellen op bol.com kan ik alleen de official Soundtrack van 2 cd's vinden. Maar goed kijk zelf maar even ps: Verder kan ik er niet zo veel van vinden onder google.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb ook wel eens gehoord dat je een 8-9 cd box hebt maar dat ben ik even kwijt?? Je hebt 2 soundtracks van GTA SA, de 1e is een 2cd soundtrack, hier staan deze nummers op: CD 1 1. The Theme From San Andreas 2. Rage Against The Machine - Killing In The Name 3. 2 Pac - I Don't Give A Fuck 4. James Brown - The Payback 5. Ronnie Hudson - West Coast Poplock 6. Guy - Groove Me 7. Eddie Money - Two Tickets To Paradise 8. Cypress Hill - How I Could Just Kill A Man 9. The Maytals - Pressure Droprn10. Slick Rick - Children's Story 11. Rick James - Cold Blooded 12. Raze - Break 4 Love CD 2 1. Ohio Players - Funky Worm 2. Heart - Barracuda 3. Compton's Most Wanted - Hood Took Me Under 4. Lyn Collins - Think About It 5. Public Enemy - Rebel Without A Pause 6. Faith No More - Midlife Crisis 7. Bell Biv Devoe - Poison 8. Max Romeo & The Upsetters - Chase The Devil 9. Eric B & Rakim - I Know You Got Soul 10. Willie Nelson - Crazy Bonus Track: 11. AFI - Head Like A Hole Dat zijn dus van alle radiostations een paar, daarnaast krijg je nog een leuke dvd, namelijk The Introduction. Op deze dvd krijg je allemaal dingen te zien die zich voor de verhaallijn van het spel afspelen, je ziet bijvoorbeeld stukjes van CJ in Liberty City, en je ziet hoe CJ's moeder met de Green Sabre word neergeschoten. Hij duurt 20 minuten en is zeker leuk en intressant om te zien. Deze heb ik zelf ook, je kan hem kopen voor € 24,99 en het is het wel waard. Gtagames.nl - Soundtrack Artikel. Daarnaast heb je nog de 8 cd box editie, hier staan alle liedjes die op de radiostations van GTA SA worden gedraait op, de reclames staan er dus niet bij. Deze box is echt een aanrader wanneer je de muziek van SA gewoon in je kamer of auto wilt horen. Hij zit natuurlijk in een leuke box. CD1 = Playback FM & Radio Los Santos [Hip Hop] CD2 = K-Rose [Country] CD3 = Bounce FM [The Funk] CD4 = K-DST [Classic Rock] CD5 = Master Sounds 98.3 [Rare Groove] CD6 = CSR 103:9 [New Jack Swing] CD7 = K-Jah West [Dub/Reggae] CD8 = Radio X [Modern/Alt Rock] Wanneer je hem kopen wilt moet je bol.com of andere internetshops even goed doorzoeken, daar zijn is hij waarschijnlijk nog te vinden Bewerkt: 3 oktober 2006 door Typhoon Reageren
libertycitypc Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Maar helaas is hij nergens meer te koop de 8-9 cd box weet iemand wel waar hij te koop is laat het me weten via pm of dit topic. Alvast bedankt. Reageren
Velaro Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) Maar helaas is hij nergens meer te koop de 8-9 cd box weet iemand wel waar hij te koop is laat het me weten via pm of dit topic. Alvast bedankt. Als je GTA San Andreas op de PC hebt heb je een heel erg makkelijke oplossing: Namelijk deze converter: Hij zet alle liedjes apart (!) om in een .ogg file (Te beluisteren met VLC Media Player, voor meer info zie onderaan) en zet ze in een mapje per radiozender. This program was made for just one purpose:extracting music from radio stations of San Andreas (PC version only). It uses the "Fire & Forget" ideology and is very easy to use. Run it, select a destination folder for extracted tracks and press the "Extract" button. Program features: ----------------- * Automatic search for stream files (in local folders and CD/DVD drives, including virtual discs); * The ability to select the destination folder for extracted tracks; * Automatic moving of radio files to corresponding stations folders; * Automatic renaming of tracks with proper names of songs and artists; * Automatic merging of music chunks (special options for DJ-style mixing are available); * Automatic generation of WinAmp-compatible playlists (.m3u). * Possibility to create one music file for each station. What will you need? ------------------- * A preferably untampered installation of GTA: San Andreas (PC version only); * Approx. 600 Mb of free space on your hard drive; * A player capable of playing back OGG Vorbis music files. Tip: Om het gemakkelijk te maken doe je bij het openen van het eerste .ogg-bestand 'Rechtermuisknop'-->Openen met-->Programma kiezen-->Selecteer programma in lijst-->VLC Media Player en daar vink je 'Deze toepassing altijd openen met dit programma' aan en het is geflikt. >Download< Ik hoop dat je San Andreas op de PC hebt ! Bewerkt: 8 oktober 2006 door Velaro Reageren
Bassiej Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 (bewerkt) nog een sipele manier om .ogg naar WAV of Mp3 te converteren: Download Audacity (gebruik google search "audacity download") Download het programma (het is gratis). installeer het en op de .ogg file. Nu kun je bestand> exporteren als .mp3. Waarschijnlijk vraagt hij nu om lame_enc.dll. Dit bestand zit bij de bijlage, sla hem ergens op. ALs audacity vraagt waar dat bestand is blader je er gewoon heen. edit: uploaden van een dll bestand ging niet dus het is een .zip geworden. Je hoeft het alleen maar uit te pakken met winrar of winzip Bewerkt: 8 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren
Nedved Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 *** >>> Door Dutchy3010: Ten eerste bump je een topic waarop al goed antwoord gegeven is. Daarnaast is het niet toegestaan om over illegale zaken te praten, zo dus ook downloaden van muziek. Gelieve hier in het vervolg op te letten .<<< Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 12 juni 2007 Rapport Geplaatst: 12 juni 2007 Waar zijn de radiozenders opgeslagen in de map gta san andreas? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.