Twinskyh Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 (bewerkt) Ik vroeg me af of de rampage-kaart op Wikigta wel helemaal klopt voor de PS2. Er staat namelijk een rampage op de kaart die ik helemaal niet kan vinden en die ook een nogal rare naam heeft. Er staat bij: rampage (5 alleen PS2) en de anderen op de ps2 worden genummert van 30 tot 35 of 36. Dus ik vroeg me af of iemand weet of de kaart wel helemaal klopt, en of iemand weet waar de rampage wel is... Hieronder de GTA-snapmap kaart waar ik de locatie op aangegeven heb: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=V...amp;set=353,136 Bewerkt: 13 mei 2008 door KaleViool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak_124 Geplaatst: 11 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2008 (bewerkt) ik weet dat er een rampage is die velen niet vinden en die staat ergens in viceport,waar ergens daar weet ik niet ik weet dat hij zeer verborgen ligt Bewerkt: 11 mei 2008 door gtafreak_124 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bulldog84 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 je hebt in die buurt ook een rampage die je met een helikopter moet pakken, tenminste dat heb ik gedaan. is op een dak daar en moet je met sniper gastjes vermoorden, misschien bedoel je die? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twinskyh Geplaatst: 13 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 Iedereen bedankt voor de informatie. Maar ik heb hem nu al. Ik ontdekte ook een oud forum dat al een tijdje gesloten was waarin iemand bijna hetzelfde vroeg, en daar stonden de antwoorden in, dus nu heb ik hem! Maar het is dus wel zo dat de kaart op WikiGta niet helemaal klopt. De rampage die ze daar aangeven staat daar helemaal niet, maar een stuk daarboven. Ik zal het ook aangeven bij het forum "foutje gevonden?". Maar, nu heb ik hem gelukkig wel gevonden en heb ik het spel eindelijk al voor 84% uitgespeeld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
teug Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2008 Iedereen bedankt voor de informatie. Maar ik heb hem nu al.Ik ontdekte ook een oud forum dat al een tijdje gesloten was waarin iemand bijna hetzelfde vroeg, en daar stonden de antwoorden in, dus nu heb ik hem! Maar het is dus wel zo dat de kaart op WikiGta niet helemaal klopt. De rampage die ze daar aangeven staat daar helemaal niet, maar een stuk daarboven. Ik zal het ook aangeven bij het forum "foutje gevonden?". Maar, nu heb ik hem gelukkig wel gevonden en heb ik het spel eindelijk al voor 84% uitgespeeld! Op welk forum heb jij het gevonden?? Want ik kan de rampage niet vinden en ook niet een aanwijzing voor een locatie. Help please Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DIAZ111 Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 Iedereen bedankt voor de informatie. Maar ik heb hem nu al.Ik ontdekte ook een oud forum dat al een tijdje gesloten was waarin iemand bijna hetzelfde vroeg, en daar stonden de antwoorden in, dus nu heb ik hem! Maar het is dus wel zo dat de kaart op WikiGta niet helemaal klopt. De rampage die ze daar aangeven staat daar helemaal niet, maar een stuk daarboven. Ik zal het ook aangeven bij het forum "foutje gevonden?". Maar, nu heb ik hem gelukkig wel gevonden en heb ik het spel eindelijk al voor 84% uitgespeeld! Op welk forum heb jij het gevonden?? Want ik kan de rampage niet vinden en ook niet een aanwijzing voor een locatie. Help please JA PRESIES... Ik moet het ook hebben ik moet aleen die Rampage nog.. Zou iemand me kunnen vertellen waar ik het kan vinden A.U.B PLEASE heb snel nodig bedankt alvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 4 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2009 De Rampage bevind zich ten zuiden van de Dirt Track, de Dirt Track zijn al die streepjes bovenaan het westelijke eiland. Hier kun je de exacte locatie vinden. Om verdere vragen te voorkomen is hij nu ook op WikiGTA goed terug te vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.