Majus Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Welke criminal rating heb je in SA ik ben een soldier on foot {9542} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 hoe kan je dat zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Revan Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 Ik een foot-soldier 8250 , denk dat jij dat ook bedoelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl Johnson Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 hoe kan je dat zien? Zal wel ergens bij stats staan denk ik, zal ik zelf zometeen nog ff controleren. Gelijk kijken wat ik ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 gewoon bij stats dat staat daar vanboven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 8 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 ik zit op 2100 maar weet niet wat voor naam er bij staat :lol: . maar als ik de tank heb dan rij ik zo veel rond en de polities maar afmaken /overheen rijden wat ik in vc en gta3 veel deed, maar volgens mij gaat dat niet meer zo makelijk want die tanks schieten op je . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Ik een foot-soldier 8250 , denk dat jij dat ook bedoelt Idem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 9 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2004 Ik een foot-soldier 8250 , denk dat jij dat ook bedoelt Idem. cheaters! :lol: ik zit nu in LV en bij "used cheats" staat: 00000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA 0wn3r Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 ^ Hoo - Rider 18377 points Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 ^ Hoo - Rider 18377 points Yup...same Ook Hoo-rider, maar dan iets in de 15000... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 10 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Ik een foot-soldier 8250 , denk dat jij dat ook bedoelt Idem. cheaters! :lol: ik zit nu in LV en bij "used cheats" staat: 00000 Cheaters , dit heeft dan totaal niets te maken met of je cheat of niet <_< :ugly: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juriaan Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Playa-sta -25 weet iemand hoe je dit kan opkrikken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
doom Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 hoe kan je dat dan zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 hoe kan je dat dan zien door te LEZEN <_< gewoon bij stats dat staat daar vanboven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2004 Ik een foot-soldier 8250 , denk dat jij dat ook bedoelt Idem. cheaters! :lol: ik zit nu in LV en bij "used cheats" staat: 00000 Zo'n post is dus een kwestie van n00b zijn :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.