NikaBelic15 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Als je in de donkere nacht door de metrolijnen van libertycity loopt., kan je een persoon tegenkomen die zegt: im ratman! En rent vervolgens hard weg inhalen is geen optie hij is te snel Hier het bericht in het engels! Walk in the darkest parts of the subway, and you might find someone called "Ratman". When you get close to him, he will say said he is Ratman but will then run very fast down the subway. You will not be able to catch up with him. Ik heb hem gezien.. ik meen het mensen je hart bonkt sneller als je hem ziet Sommige mensen zeiden dat hij hun aanviel en doode! Enjoy! Is dit een mythe of waarheid? en wie heeft em gezien? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Cool Straks even kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Cool Straks even kijken Ja man zeker cool.. hij lijkt ook echt net een rat ook en heeft een angstaanjagende stem! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb hem gezien.. ik meen het mensen je hart bonkt sneller als je hem ziet ----- Is dit een mythe of waarheid? en wie heeft em gezien? Wat klopt hier niet Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mikey cool6 Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb hem gezien.. ik meen het mensen je hart bonkt sneller als je hem ziet ----- Is dit een mythe of waarheid? en wie heeft em gezien? Wat klopt hier niet oh, oh, ik weet het! als je hem zelf gezien hebt, weet je dat het waarheid is, en hoef je het niet meer te vragen... sorry maar ik geloof het eigelijk niet... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 25 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb hem gezien.. ik meen het mensen je hart bonkt sneller als je hem ziet ----- Is dit een mythe of waarheid? en wie heeft em gezien? Wat klopt hier niet oh, oh, ik weet het! als je hem zelf gezien hebt, weet je dat het waarheid is, en hoef je het niet meer te vragen... sorry maar ik geloof het eigelijk niet... LOL het is voor jullie he;) jullie gelove het niet dus is het een mythe en ik zag em inderdaad maar hij komt maar een aantal keren in het spel voor! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 hij bestaat hij zit in dat verlaten metro station in dat gebouw daar woont hij Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 (bewerkt) foto's aub anders geloof ik het niet zo Bewerkt: 25 mei 2008 door powerpats Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 25 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2008 snapmap & foto's ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Geef maar aan met de SnapMap waar hij zit... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Geef maar aan met de SnapMap waar hij zit... KIjk maar waar de Sprunkfabriek zit.. daar dichtbij is een verlaten metrosttation die sprunk fabriek is die oude verlaten chemische dump waarje ook die missie moest doen van chubbie charlie;) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 (bewerkt) Geef maar aan met de SnapMap waar hij zit... KIjk maar waar de Sprunkfabriek zit.. daar dichtbij is een verlaten metrosttation die sprunk fabriek is die oude verlaten chemische dump waarje ook die missie moest doen van chubbie charlie;) Zit daar een metrostation ? Ik ga zo ff checken, zet alvast me camera gereed xd Edit: Bij de Sprunk fabriek zit geen Oud metrostation.... Bewerkt: 26 mei 2008 door Kai-ShockWave Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
IV trailer Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Ik vind het maar raar hoor. Dan ga je toch op de auto of motor de subway in, als je hem niet bijhoud. Ik zelf zou trouwens nooit hele einden op de voet afleggen in de metro. Je kan makkelijk ook even aangeven op een kaart waar het is gebeurt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 In mijn zoektocht naar de Mythe van ratman, liep ik in de avond langs de sprunk fabriek dus i9k loop naar binnen schiet wat in het rond.. en hoorde steeds stemmen! Tot iemand op mij begon te schieten! diegene leek erg op een rat ik heb fotos! En hij riep! Im ratman get out off my home! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 hij lijkt meer op een oude man met een baard... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts