NikaBelic15 Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 The Keeper of Sprunk Factory! Ik reed in de nacht langs de Sprunk fabriek.. Dus ik dacht: effe kijkje nemen.. ik kom binnen schiet wat in het rond en iemand in viel me aan! Ik schoot hem dood en hij had een jasje aan waarop stond: Crew! EEn oud medewerker van sprunk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 ik ben daar geweest ik stond ervoor ik schoot door 1 van de ramen en er kwamen subtitles zoals now you have done it, go out of my house now stay if you wanna die now youre dead en dan komt er een gastje aan met een spitse kop en heel harig en ik zag ook WEET IK NIET ZEKER een staart toen lag hij bij de rand van de metro ik kom vandaag nog met fotos en of filmpjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 ik ben daar geweest ik stond ervoor ik schoot door 1 van de ramen en er kwamen subtitles zoals now you have done it,go out of my house now stay if you wanna die now youre dead en dan komt er een gastje aan met een spitse kop en heel harig en ik zag ook WEET IK NIET ZEKER een staart toen lag hij bij de rand van de metro ik kom vandaag nog met fotos en of filmpjes laat me raden ratman ??? in ieder geval die man is volgens mij de security die ook bij de striptent staat. mischien was hij verkeerd gespawd dat ie opeens in de sprunk was. Ik weet het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Nieuwe myths! 1e = Lijk van een kapitein bij een oude boot! 2e Spookachtig schip ( titanic lookalike ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Waar ligt die half gezonken roeiboot? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 26 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 Waar ligt die half gezonken roeiboot? 3e eiland rechtsonder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Time-Bandit Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 3de eiland van de kaart of 3de eiland waar je op kan zeg maar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 26 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2008 3de eiland van de kaart of 3de eiland waar je op kan zeg maar? alderny het laatste eiland waar je opkomt Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Nieuwe myth Spookhuis! Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag! http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 hier hou ik nou van de mythes die je moet uizoeken heb ik weer wat te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Nieuwe myth Spookhuis!Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag! http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60 wel leuk dit was het andwoord op vraag 5 van de zomeractie die is al afgelopen anders was het knap dom geweest:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Oke mensne nieuwe myths! 1e = Old Ghost Harbour Heb weer eens research gedaan en heb van veel mensen gehoord dat er op een bepaalde plek een raar haventje was waar er snachts een vrouw blijkt te staan die er vanaf springt! Ik ging naar plaats delict en maakte fotos! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NikaBelic15 Geplaatst: 27 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 2e myth = Persoon loopt op water? Check foto! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 (bewerkt) Nieuwe myth Spookhuis!Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag! http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60 Ik heb het niet zo met dat huis.Ik kom er alleen voor de Sultan RS die achterom het pakhuis staat.Ik zie daar btw alleen mensen die aan de weg werken enzo @ hierboven:Volgens mij is dat een steen Bewerkt: 27 mei 2008 door Gino99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rayracer Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2008 Nieuwe myth Spookhuis!Kijk in de nacht op de snap map hieronder aangegeven.. mensen hebben daar vrouwen zien rondlopen en als ze ze achtervolgen verdwenen ze! er zijn al veel van deze verhalen geweest ik ga de myth onderzoeken en kom morgen met een uitgebreid verslag! http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...&set=246,60 Ik heb het niet zo met dat huis.Ik kom er alleen voor de Sultan RS die achterom het pakhuis staat.Ik zie daar btw alleen mensen die aan de weg werken enzo @ hierboven:Volgens mij is dat een steen Volgens mij is dat zo'n boei geval.. zon ding dat licht knippert.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.