CrazyNilus Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Hallo, Ik heb daarnet respect behaald om een gang op te starten maar ik weet "bij god niet" hoe ik het zou moeten doen. Dit staat misschien in de walktrough, maar deze is momenteel niet beschikbaar! Zou iemand mij kunnen helpen(snel liefst). Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 25 juli 2005 Rapport Geplaatst: 25 juli 2005 Welkom op het GtaForum CrazyNilus! Om mensen te recruteren moet je eerst op het gastje richten dat je wilt rekruteren en daarna op G of H drukken. Je kan maximaal 7 Gang Members rekruteren als je een volle respectbal hebt. (Van Big Smoke) Lees er meer over in dit topic. Lees ook de GtaForum Regels. Daar staan ook andere intersante dingen in zoals de Zoekfunctie e.d. Reageren
Mooner Geplaatst: 26 juli 2005 Rapport Geplaatst: 26 juli 2005 En het is heel eenvoudig: SPATIE + G. Daarna kan je door op G te drukken de homies achter je aan laten komen. Als je op H drukt dan verspreiden de homies zich. En als je H lang ingedrukt houd dan wordt de gang opgeheven. Reageren
-GJ- Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 als je goed kan scripten kan je alle mannetjes wel in je clan doen .. Reageren
Armaru Geplaatst: 10 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2005 als je goed kan scripten kan je alle mannetjes wel in je clan doen .. of cheaten Reageren
Samurai Geplaatst: 12 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2005 maar dat doet hij waarschijnlijk niet, cheaten is niet goed voor je %jes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.