Scott16 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 ik heb die missie nu al 5 keer gedaan maar men auto gaat steeds kapot hoe kan k hem het beste doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 je bedoelt als je weg gat rijden met die 2 *anderen!! * Niet spoileren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 neej k weet niet maar ik weet wel dan dat sweet dat gebouw ingaat en dan komen er allemaal swatbusjes en politie heli's en dan moet je sweet veilig uit het gebouw halen en dan peren ryder en big smoke hem en als je dan buiten komt moet je een politie heli neerhalen en dan kome ryder en smoke je oppikken en dan moet je vanuit je raam op politie schieten maar dan gaat men auto steeds kapot dus vraag ik hoe k deze missie het beste kan doen want ik ben vanacht tot 3uur bezig geweest :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) proberen goed te aimen motors: op de mensen aimen auto's banden door de ruiten en of op het hokje waar benzine ingaat schieten tja de enigste manier om dat zonder cheats te halen is gewoon goed nauwkeurig alles neer te schieten en probeer eerst alles neer te schieten wat op jou schiet Bewerkt: 6 november 2004 door Djago Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 bedankt ik ga het gelijk proberen en kan ik daarna naar san fierro want ik heb denk k alle missies dan al gedaan ik heb net gekeken en er staat mission attempts 42 en mission passed 25 kan ik er dan al bijna in? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 bedankt ik ga het gelijk proberen en kan ik daarna naar san fierro want ik heb denk k alle missies dan al gedaanik heb net gekeken en er staat mission attempts 42 en mission passed 25 kan ik er dan al bijna in? nee je moet er nog 3 na 28 missions kan je san fierro in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 okj maar het lukt nog steeds niet met die missie ik porbeer op de benzine dop te schieten maar ze rijden net allemaal aan de andere kant en ik schiet ook vol door het raam en de driver gaat niet dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djago Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 als je de helicopters gaat schieten eerst de politie dan de helicopter.... en heb net gelezen @ gamespot dat je het beste de auto's kan schieten tot ze in vlammen opgaan omdat het moeilijk is de bestuurder te raken... verder kan niemand je denk ik helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 :lol: :lol: IK HEB EM GEHAALD BEDANKT ALLEMAAL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dio Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 (bewerkt) zoveel mogelijk op de motorkap schieten.. dan zie je op een gegevn moment de auto in brand vliegen.. daarna ga je snel op de volgende auto schieten.. vermijd ook om op je eigen auto te schieten EDIT: goed dat je hem gehaald hebt.. er komen nog moeilijkere missies Bewerkt: 6 november 2004 door Dio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
volvoboy Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Ik ging met 27 missies naar san fierro. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 welke missie heb je dan nog over? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.