Warrior Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Kan iemand me een link geven waar ik MTA San Andreas kan vinden(en niet de race versie) Reageren
Joriz Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 http://light.mtavc.com Voor hulp en verdere info zie onze Multi Theft Auto sectie op ons forum. Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Kan iemand me een link geven waar ik MTA San Andreas kan vinden(en niet de race versie) Hey Warrior Er is jammer genoeg nog geen Deathmatch versie uit van MTA SA. Het is ook nog niet bekend waarneer deze zal uitkomen, het kan nog wel een half jaar duren. Er is wel een andere deathmatch voor GTA SA, namelijk SA:MP, deze kun je hier downloaden. Wanneer je SA:MP niet zo leuk vind zal je de race versie moeten downloaden van MTA. Kijk de link van Joriz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.