Jump to content

Savegames verwijderen


ZUMZUM

Recommended Posts

Ik heb perongeluk op een overbodige saveslot gesaved. Nu is het een dikke chaos in mijn load game menu. Weet iemand hoe ik de verkeerde savegames kan verwijderen?

Heb al gezoekmachineert, maar daar vond ik alleen info over uitwisselen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je savegames verwijderen kan je simpel weg doen door naar de map van je savegames te gaan, en de overbodige savegames te verwijderen. ^_^

De map waar je die kan vinden is:

XP: C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Vista: C:\Users\gebruikersnaam\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV\savegames

Daarin staat dan een map, beginnend met 'user_', die open je dan, en dan zullen er bestanden staan met de naam SGTA4**. De twee sterretjes staan voor het saveslot. Staat er dus 01, dan is het de savegame van het eerste slot, is het 11 dan is het het elfde slot. 00 is de autosave. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu op een andere pc, maar naar mijn herinnering weet ik dat de er geen Users in de C schijf staat.

Tegelijkertijd begint me ook op te dagen dat de C schijf op die andere pc helemaal de C schijf niet is. Hmmm.

Ik zal morgen even kijken. Dan kijk ik daar wel en dan doe ik morgen hier wel ff een update.

Link to comment
Delen op andere websites

Zit nu op een andere pc, maar naar mijn herinnering weet ik dat de er geen Users in de C schijf staat.

Tegelijkertijd begint me ook op te dagen dat de C schijf op die andere pc helemaal de C schijf niet is. Hmmm.

Ik zal morgen even kijken. Dan kijk ik daar wel en dan doe ik morgen hier wel ff een update.

Users of Gebruikers, het is allemaal hetzelfde. En de schijf is dus gewoon de schijf waarop je Windows Vista geïnstalleerd staat. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, want die heb je op een Apart account. Je Savegames, en Windows Live/Xbox Live ondersteunen je Achievements/Trophies.

Je hebt het mis hoor, je Achievements staan op je Games for Windows LIVE account, en dus niet op je savegames, daarom hoef je ook niet te saven nadat je een Achievement hebt gehaald...

Je kan dus gewoon je savegames verwijderen, zonder dat je last hebt van een Achievement die je kwijt bent...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...