Froop Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Nu laat ik zie hoe je verschillende patterns maakt. Open een bestand van 9 bij 9 transparant. Zoom helemaal in en maak dan deze vorm met de pencil tool. Ga dan naar Edit-> Define pattern en sla hem op. Open een bestand van 10 bij 10 transparant. Zoom helemaal in en maak dan deze vorm met de pencil tool. En doe het bovenstaande. Open een bestand van 10 bij 10 transparant. Zoom helemaal in en maak dan deze vorm met de pencil tool. En doe het bovenstaande. En zo kun je doorgaan. succes. Reageren
Achille Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) ik heb een soortgelijke gemaakt al tijdje geleden... Klik Hier daar heb ik gezet hoe je patterns kan maken en hoe je ze in je plaatje zet... a.u.b. Bewerkt: 16 september 2005 door Mad Dogg Reageren
Froop Geplaatst: 16 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Daar heb je het over scanlines. Reageren
Achille Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 er staat nog meer lees eerst voordat je wat maakt.. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 (bewerkt) Mad Dogg, zo en zo denk ik dat je eerder in dit topic kijkt dan in de jouwes omdat deze over 'patterns' in het algemeen gaat. Die van jou alleen over scanline, dat is een vorm van patterns. Dit is dus een heel handig topic :'D. Goede tut Froop , misschien dat je nog wat voorbeelden kan toevoegen wat je er mee kan maken . Bewerkt: 16 september 2005 door Jorge_F Reageren
Achille Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 wat jij wil ik zou liever wel plaatjes zien van hoe het eruit komt te zien en hij heeft mr 3 patterns en ik 4 of 5 of meer? Reageren
Arjen Geplaatst: 16 september 2005 Rapport Geplaatst: 16 september 2005 Oh god.. Wat maakt het uit, je wordt er niet beter of slechter door. Het is een prima tutorial. Reageren
Mpp Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 EINGERLIJK KAN IEMAND EEN EINDRESULTAAT STUREN Reageren
-BackSlash- Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 hoi hoi ik kan niet om ghaan met de pencil tool kan je miss presiec uitleggen hoe dat moet? ty Reageren
Tunix Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 hoi hoi ik kan niet om ghaan met de pencil tool kan je miss presiec uitleggen hoe dat moet? ty Als je erg ver inzoomt, net als het voorbeeld, dan hoef je maar een keer te klikken en dan komt er een zwart vakje. Één zo'n vakje is een pixel, maar omdat hij zo ver is ingezoomt ziet het er veel groter uit. Reageren
AreZzo Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 ja leuk voor degene die nog wisten dat ze zelf konden maken Heb je misschien ook ingewikkeldere die mooi zijn? en moet het eerste niet 3 op 3 zijn ipv 9 op 9 ? Laters Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 ja leuk voor degene die nog wisten dat ze zelf konden maken Heb je misschien ook ingewikkeldere die mooi zijn? en moet het eerste niet 3 op 3 zijn ipv 9 op 9 ? Laters Patterns kun je gewoon helemaal naar eigen creatie maken. Je kan het doen met 3 blokjes (3x3) of met 9 (9x9), dat moet je helemaal zelf weten. Je kan bijvoorbeeld een iets groter blokje kiezen als in de tutorial, en daarin plaats je willekeurig enkele stippen. Je eigen fantasie is erg belangrijk, meestal maak je iets moois als je een paar keer geëxperimenteerd hebt. Overigens kun je er ook voor kiezen ze te downloaden. Dat kan onder andere op DeviantArt. Op deze pagina vindt je allerlei leuke patterns die je kunt gebruiken voor in Photoshop. Reageren
AreZzo Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Patterns kun je gewoon helemaal naar eigen creatie maken. Je kan het doen met 3 blokjes (3x3) of met 9 (9x9), dat moet je helemaal zelf weten. Je kan bijvoorbeeld een iets groter blokje kiezen als in de tutorial, en daarin plaats je willekeurig enkele stippen. Je eigen fantasie is erg belangrijk, meestal maak je iets moois als je een paar keer geëxperimenteerd hebt.Overigens kun je er ook voor kiezen ze te downloaden. Dat kan onder andere op DeviantArt. Op deze pagina vindt je allerlei leuke patterns die je kunt gebruiken voor in Photoshop. Hmm dat wist ik dat je zelf kan maken , doe ik ook maar misschien hebben sommige mooie creaties waar ik zelf niet zou opkomen, en als ik die ook zou kunnen gebruiken zou leuk zijn bedankt voor linkje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.