~> GizmO <~ Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Erg handige tut. Ga hem gelijk proberen. Edit me post voor resultaat. GizmO [EDIT] Wat zijn de nederlandse benamingen voor het op laatste stukje tekst voor NR.2 Dank Die stap voot 2 snap ik niet echt Moet je nou die scane lines laten staan (die eerste) Zoja op 100% ? Ik vind hem een beetje onduidelijk ... ben ik niet gewend van je Hier ben ik nu Bewerkt: 24 november 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
bigG Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Ik vind hem ook niet echt duidelijk, ik heb een nieuwe layer gemaakt en hem helemaal geselecteerd maar dan snap ik niet wat ik moet doen, bij edit -> fill kan ik geen scanlines kiezen. Reageren
Achille Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 Probeer Shift - Backspace eens Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) De scanelines moet je toch eerst maken ? Maarja Froop help eens. GizmO [EDIT] Het is eindelijk gelukt. Ik post vanavond het resultaat wel want heb hier niet de goede sig Maar hij hadi ets duidelijker gemogen. Btw bigG weet je hoe je scan lines moet maken? GizmO Bewerkt: 6 december 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
bigG Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Nee ik snap het niet, als ik shift backspace doe dan krijg ik gewoon het fill schermpje, ik snap niet hoe ik die lijnen moet maken. Reageren
Achille Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 (bewerkt) Kijk hier Ik heb die tut tijd geleden gemaakt alleen diagonale zit er niet bij maar ik leg het wel uit ff Maak een nieuw bestand: 3x3 Transparant Pak de Pencil tool maak Diagonaal 3 stipjes (zoom wel eerst helemaal in) Dus van de Linksbovenhoek naar Rechtsbovenhoek.. Kan ook anders om licht eraan hoe jij het wilt.. En dan doe je Edit > Define Pattern > En dan naam geven. en dan als je in je plaatje wilt gebruiken Shift + BackSpace en dan moet je wel eerst heel je plaatje selecteren of wat je wilt hebben tenminste. En is het makkelijkst in een nieuwe Layer.. Bewerkt: 6 december 2005 door Achille Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 De opacity van je pattern layer op 10 of onder de 20 procent zetten. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Hier mijn resultaat. Hij is beetje mislukt. Want de scanlines lichten ook ff op. Was niet de bedoeling maarja. GizmO Reageren
Achille Geplaatst: 6 december 2005 Rapport Geplaatst: 6 december 2005 Ik beslis Zonder die Opgelichte.. En het ziet er wel mooi uit ja Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Daar zijn al meerder TUTs over. Maar dit vind ik wel een goede. Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 Handige tut. Heb hem ook eens geprobeerd met een oude sig van mij. Resultaat: Reageren
Mpp Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 (bewerkt) pragtig KUTGW Mijne : welkuh vinden jullie mooier (nietdat mijn dingen mooi zijn) mijn sig of die ik net ggemaakt heb >>>>>>??????<<<<<< Bewerkt: 16 december 2005 door mppdabest Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 16 december 2005 Rapport Geplaatst: 16 december 2005 Die je nu heb. Maar die je heb gemaakt met de tut daarbij heb je de feather niet hoog genoeg gezet. Maar hij is wel mooi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.