ll.mulder Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Er was hier nog helemaal geen topic over schoenen dus begin ik deze maar. Bewerkt: 18 december 2014 door ll.mulder Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 (bewerkt) Ik weet niet precies welke dat zijn maar het zijn Nike's Ik heb nu zwarte met rode accenten Lacostes en zwarte Puma's. Bewerkt: 1 april 2008 door GTAGijsso Reageren
Bigstijn Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Het zijn als ik mij niet vergis Nike Air max 90 Home grown. (90 niet zeker) Maar dan met het eigen design van Winne. Ik weet niet waar hij ze vandaan heeft, maar nu kan je in ieder geval meer informatie zoeken over de schoenen zelf (met of zonder winne's design). Reageren
Jay; Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Heb ze proberen te vinden maar tevergeefs. Het zijn in ieder geval zwarte Nike Airmax. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 2 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) ------------------ Bewerkt: 18 december 2014 door ll.mulder Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 All stars (l),, 100 jaar nu al ^^ hihi ... Mooie schoenen vind ik. Reageren
PowerPats Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 bijna iedereen uit mijn school loopt met nikes,ik loop gewoon met mijn vette spierwitte k-swiss rond Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Typ schoenen in bij de Zoekfunctie, het resultaat *KLIK*. Reageren
ll.mulder Geplaatst: 3 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2008 Deed ik, kreeg toen geen reacties opmijnzoeken. LARS Reageren
oostzaan Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Altijd en eeuwig draag ik witte nikes. http://www.aktiesport.nl/6/product/detail/...+tradition.html Van die soort alleen dan andere kleuren. De kleur hierboven vind ik nie echt mooi. En kickes draag ik nike champos Die air legends.: http://prostores2.carrierzone.com/stores/c...endBlackFGB.jpg Reageren
Jozz Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 Post ik ook maar even net nieuwe schoenen van Phat Farm. Reageren
tjoef Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 (bewerkt) Ik ben best wel trots op deze schoenen: Mijn vader heeft ze meegebracht toen hij naar New York ging Maar nu zijn ze al wat afgedragen(ik gebruik ze voor de scouts, nu ) en ik draag tegenwoordig deze: Die vind ik ook wel leuk Ik heb ook nog ergens een paar speciale All-Stars liggen(mijn ouders hadden ze meegebracht uit Turkije) maar die zijn nog een maatje te groot Bewerkt: 10 april 2008 door tjoef Reageren
1974 Geplaatst: 10 april 2008 Rapport Geplaatst: 10 april 2008 ik heb onbekend merk schoenen.beter ook want het gaat er om of ze lekker zitten en niet dat ze in de mode zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.