Jump to content

waar is de seasparrow en de sparrow?

kneef

Recommended Posts

Ik heb een kaartje gemaakt met de locatie. De sparrow kan je op het vliegveld vinden zoals denkaanhenk al gemeld heeft.

Bij het 2de rood vierkantje hoort wel wat uitleg. De sea sparrow heeft geen vaste spawnplaats maar is wel te verkrijgen. Je ziet op het kaartje ook de zij missie 'Land, sea and air race. Er staat een Sanchez net bij de vuurtoren op het tweede eiland, de zijmissie zal starten als je erop gaat zitten. Dit is een 1 race waar je 3 verschillende voertuigen bestuurt, namelijk de Sanchez (=land), de jetski (=sea) en de Sea Sparrow (=air). Na de race kan je de Sea Sparrow behouden, of je hem nu haalt of niet.

Delen op andere websites

Ja heb ook een vraagje ik zit al in 2de eiland maar vind geen jetski iemand enig idee :?

Je hebt het spel, eindelijk wat ben ik blij voor je! :D Nou misschien weet je waar Interglobal Filmstudio's is? Nou dat is op Prawn Island daar aan de zijkant vindt je een zijmissie met de Jet Ski. Daar kun je dan mee varen, ik heb ook even snel een kaart voor je gemaakt voor het geval dat je niet zo weten waar het is. Je kan de zijmissie ook stoppen door tweemaal achter elkaar op het '[^]' knopje te drukken. De kaart zit in de bijlage, maar dat kun je ook wel zien. Trouwens nog heel veel plezier met je spel Cencicodis. :klap:

Edit: Te laat, maar goed het gaat erom dat je vraag beantwoord is. En op de vraag daat je daar met de onderste vrij kan varen: Dat is juist, want daar heb je geen zijmissie geloof ik! _O_

post-5021-1164110434.png

Bewerkt: door SummerBase
Delen op andere websites

Ik heb even, om al jullie vragen over de locaties van de Jet Ski's en (Sea)Sparrow's uit de wereld te helpen, een kaartje gemaakt met alle locaties.

naamloos2wk0.png

Legenda

Rood = Jet Ski (jetski)

Blauw = Sparrow

Paars = Land, Sea and Air Ace (zorg ervoor dat je zover komt dat je in de Sea Sparrow vliegt, zo kan je 'm houden; of je de missie nu haalt of niet)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...