Te Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Ik speel sinds kort GTA SA maar ik snap niet hoe ik aan een hoge SexAppeal kom... Ik heb het wel gehad maar dat is nu weg... Komt dat door mijn kleding? Ik zit nu alleen nog op het eerste eiland, wie kan bij dan vertellen welke kleding ik het beste kan kopen? Zonder dat ik als een eskimo (dikke kleding) gekleed ben... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) Een hoog sex appeal krijg je door de juiste kleding te dragen en behoorlijk wat spieren. En natuurlijk een bijpassende auto. En het juiste kapsel en tattoo's. Je kan de kleding kopen bij Victim, Prolaps, Binco en Didier Sachs. Het kan zijn dat ik een winkel vergeten ben :rolleyes: Ah ik dacht al dat ik wat vergeten was, die Urban zaak. Alleen Didier Sachs gaat pas open als je een stuk verder bent in het verhaal. Bewerkt: 17 juni 2005 door Morpheus 83 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Te Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Een hoog sex appeal krijg je door de juiste kleding te dragen en behoorlijk wat spieren. En natuurlijk een bijpassende auto. En het juiste kapsel en tattoo's.Je kan de kleding kopen bij Victim, Prolaps, Binco en Didier Sachs. Het kan zijn dat ik een winkel vergeten ben :rolleyes: Ah ik dacht al dat ik wat vergeten was, die Urban zaak. Alleen Didier Sachs gaat pas open als je een stuk verder bent in het verhaal. okay dit is tenminste recht door zee :D (ANDERS DAN IN DIE ANDERE TOPICS...) Maaruh kan je in het begin van het spel al tatoos zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SuperSiN Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Een hoog sex appeal krijg je door de juiste kleding te dragen en behoorlijk wat spieren. En natuurlijk een bijpassende auto. En het juiste kapsel en tattoo's.Je kan de kleding kopen bij Victim, Prolaps, Binco en Didier Sachs. Het kan zijn dat ik een winkel vergeten ben :rolleyes: Ah ik dacht al dat ik wat vergeten was, die Urban zaak. Alleen Didier Sachs gaat pas open als je een stuk verder bent in het verhaal. okay dit is tenminste recht door zee :D (ANDERS DAN IN DIE ANDERE TOPICS...) Maaruh kan je in het begin van het spel al tatoos zetten? Ja cker. dat gaat zeer snel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Te Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Ja cker. dat gaat zeer snel! Moet je daar eerst een bepaalde missie voor uitspelen??? Trouwens welk kapsel kan je het beste nemen? Ik neem liever niet een afro kapsel dat vind ik dom... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 De Wedge en Cesar doen het wel goed ook de blonde Mohawk vinden de girls leuk, bij mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Te Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 De Wedge en Cesar doen het wel goed ook de blonde Mohawk vinden de girls leuk, bij mij thanks m8 ik zal eens effe gaan kijken... Als er nog meer tips zijn dan hoor ik dat graag, ik denk eigenlijk dat er nog wel meer mensen zijn die dat afvragen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 De beste tatoeages voor meer sex appeal zijn: Grove St,Sa 2, Sa3, Westside, Maya face,Cross, Masks,Dagger,Maya bird,Angel,en card. Zo ik denk dat je er genoeg hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Let wel op, de tatouages verschillen van stad tot stad. Eenmaal in Las Venturas ben je best om die tatouages te laten zetten. Ze geven je een zekere sex-appeal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rappz Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Het beste dat werkt is gewoon een vette kar, en dan niet slope. Hoe meer een auto kapot is hoe minder sex appeal je krijgt... Auto werkt et beste, want zonder auto heb je 1/4 ongeacht kleding etc, en met 3/4.. dat scheelt nogal wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 kijk dan gewoon in de WALKTHROUGH http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...s&inhoud=barber http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...inhoud=clothing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 typ gewoon helloladies in en je hele sexappeal is vol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Wat heb je er eigenlijk aan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Wat heb je er eigenlijk aan? Bij sommige vriendinnen moet je veel SexAppeal hebben. Ik weet niet of het nog ergens anders te pas komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 koop de kleding van didier sachs B) en jat een jester of zr-350 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.