Carl Johnson550 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Wat is/Hoe heet het snelste voertuig op land? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 (bewerkt) Wat is/Hoe heet het snelste voertuig op land? Ik durf er stiekem gezegd mijn geld wel op te zetten dat de NRG-500 het snelste landvoertuig in San Andreas is. Helemaal zeker ben ik niet, maar je zou het eens kunnen testen met een kilometerteller. De vindplaatsen van de NRG-500 vind je hier, en je krijgt hem tevens als de de motorschool geheel in goud hebt voltooid. Edit: Ik krijg net door van collega Typhoon dat de Infernus het snelst is. Vindplaatsen voor die auto vind je hier. Bewerkt: 3 juni 2007 door -Matthijs- Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 De Infernus rijd 240 Km per uur, oftewel sneller dan bijna alle andere auto's uit Grand Theft Auto San Andreas. Ook de Turismo rijd 240 KM/H, maar uit verschillende tests en filmpjes blijkt dat de Infernus deze auto net even overschrijd. Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Een trein? Ik weet niet of je daarmee harder kan dan met een Infernus. Met een Infernus kun je Nitro gebruiken. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Een trein? Ik weet niet of je daarmee harder kan dan met een Infernus. Met een Infernus kun je Nitro gebruiken.Volgens mij was het zo dat een voertuig niet sneller gaat met nitro maar dat dat voertuig veel sneller de maximale snelheid bereikt.Als de Infernus en de Turismo 240 halen wat is dan de top van de NRG-500? Reageren
GhostJumper2 Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Een trein? Ik weet niet of je daarmee harder kan dan met een Infernus. Met een Infernus kun je Nitro gebruiken.Volgens mij was het zo dat een voertuig niet sneller gaat met nitro maar dat dat voertuig veel sneller de maximale snelheid bereikt.Als de Infernus en de Turismo 240 halen wat is dan de top van de NRG-500? extreem snel Reageren
Typhoon Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 De NRG gaat 190 km per uur. Dat gaan trouwens alle motorvoertuigen volgens de Handling. Natuurlijk trekt de NRG veel sneller op, maar op een heel lang eind kunnen de andere motors de NRG dus evenaren. Maar een NRG gaan nooit een Infernus bijhouden, dat heb ik al heel vaak gezien en getest (bijvoorbeeld in SA:MP) Laten we het er maar ophouden dat de Infernus het snelst is. De treinen gaan 110 volgens de handling. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 De Infernus. >>> Door Bling: Dat was ondertussen wel duidelijk, lijkt mij. Dergelijke reacties als deze zijn daarom niet echt meer van belang, dus hadden ook niet gehoeven. <<< Reageren
Sutefu15 Geplaatst: 4 juni 2007 Rapport Geplaatst: 4 juni 2007 Ik heb geen flauw id maar ik denk dat Bullet ook echt een snelle wagen is or;) >>> Door patrickw: Welkom op het forum. Probeer eerst de reeds gegeven antwoorden door te lezen, voor je zelf een antwoord geeft, Dan kom je soms dat de conclusie dat je antwoord reeds eerder gegeven is, ofdat je antwoord zelfs onzin is<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.