Dit is mijn 2e lijst met unieke voertuigen voor GTA forum
Hopelijk heeft iedereen op het GTA forum hier wat aan.
Zwarte Kuruma
Missie: Home sweet home
Eigenlijk eerder een tijdverspilling aangezien deze altijd bij Vincenzo`s
warenhuis spawnt.
Zwarte Thunder-rodd met lichtblauwe spatborden.
Missie: Grease Sucho
Pak deze auto aan het einde van de missie. schiet er een paar keer op tijdens de achtervolgin. Sucho stapt uit stap nu in zijn auto en rij hem over. Rij nu deze speciale Thunder-rodd naar je garage
Kogel bestendige PCJ-600
Missie: biker heat
Bijna iedereen kent deze wel maar ik zet hem er toch tussen want deze PCJ is rood. Normale rode PCJ`s hebben nog een roze streep. Maar deze is compleet rood.
Schiet Wayne tijdens de achtervolging van zijn motor af en save die dan in je garage.
Compleet Witte Pony
Missie; Dead meat
Deze pony is uniek omdat hij helemaal wit is. Normaal heeft een witte pony zwarte bumpers.
Als je Casa vermoord hebt zoek dan wat Cop bribes. Als je wanted level weg is concentreer je dan op de Pony.
Rij deze naar het harwood Ferry station en zoek naar het groene strandje. Rij de pony nu het water in. Je faalt de missie maar houd de pony.
Even om duidelijk te zijn een vernietigde auto verdwijnt in garages.
Donker bruine Patriot met rode Bumpers
Missie: A volititale situation
Deze patriot heeft een donker bruine kleur die niet bij
Pay&spray te krijgen is. En deze Patriot heeft in plaats van verchroomde
randen, bumpers en bullbars rode randen.
Hoe te krijgen: Dit is de Patriot waar een groep sindacco`s mee
aan komt rijden. Schiet de sindacco`s neer en stap in de patriot.
Doe nu een drive-by op de truck met de bom. En parkeer de
Patriot nu in de garage.
Donker blauwe Manana.
Missie: Salvatore`s salvation
Dit is de manana die je moet volgen om salvatore te vinden. Ram hem met je auto om de missie te falen. de Sindacco stapt nu uit en laat de auto achter klaar om mee te nemen.
Lichtblauwe kuruma
Dit is de auto waar salvatore in zit. steel hem van de sindacco`s en gebruik daarna de zelfde methode als bij de witte pony door hem in het water te rijden. aangezien je de missie moet falen om deze auto te houden.
Dit zijn alle unieke voertuigen in Portland die ik weet. De lijst voor Staunton en Shoreside vale komen binnenkort
Als je zelf nog een uniek voertuig weet post hem dan.
Dit is mijn 2e lijst met unieke voertuigen voor GTA forum
Hopelijk heeft iedereen op het GTA forum hier wat aan.
Zwarte Kuruma
Missie: Home sweet home
Eigenlijk eerder een tijdverspilling aangezien deze altijd bij Vincenzo`s
warenhuis spawnt.
Zwarte Thunder-rodd met lichtblauwe spatborden.
Missie: Grease Sucho
Pak deze auto aan het einde van de missie. schiet er een paar keer op tijdens de achtervolgin. Sucho stapt uit stap nu in zijn auto en rij hem over. Rij nu deze speciale Thunder-rodd naar je garage
Kogel bestendige PCJ-600
Missie: biker heat
Bijna iedereen kent deze wel maar ik zet hem er toch tussen want deze PCJ is rood. Normale rode PCJ`s hebben nog een roze streep. Maar deze is compleet rood.
Schiet Wayne tijdens de achtervolging van zijn motor af en save die dan in je garage.
Compleet Witte Pony
Missie; Dead meat
Deze pony is uniek omdat hij helemaal wit is. Normaal heeft een witte pony zwarte bumpers.
Als je Casa vermoord hebt zoek dan wat Cop bribes. Als je wanted level weg is concentreer je dan op de Pony.
Rij deze naar het harwood Ferry station en zoek naar het groene strandje. Rij de pony nu het water in. Je faalt de missie maar houd de pony.
Even om duidelijk te zijn een vernietigde auto verdwijnt in garages.
Donker bruine Patriot met rode Bumpers
Missie: A volititale situation
Deze patriot heeft een donker bruine kleur die niet bij
Pay&spray te krijgen is. En deze Patriot heeft in plaats van verchroomde
randen, bumpers en bullbars rode randen.
Hoe te krijgen: Dit is de Patriot waar een groep sindacco`s mee
aan komt rijden. Schiet de sindacco`s neer en stap in de patriot.
Doe nu een drive-by op de truck met de bom. En parkeer de
Patriot nu in de garage.
Donker blauwe Manana.
Dit is de manana die je moet volgen om salvatore te vinden. Ram hem met je auto om de missie te falen. de Sindacco stapt nu uit en laat de auto achter klaar om mee te nemen.
Lichtblauwe kuruma
Dit is de auto waar salvatore in zit. steel hem van de sindacco`s en gebruik daarna de zelfde methode als bij de witte pony door hem in het water te rijden. aangezien je de missie moet falen om deze auto te houden.
Dit zijn alle unieke voertuigen in Portland die ik weet. De lijst voor Staunton en Shoreside vale komen binnenkort
Als je zelf nog een uniek voertuig weet post hem dan.