Bartjex88 Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 Weet iemand waar ik de kilometer teller haal die hieronder te zien is op de prentjes? Reageren
Crowsoul Geplaatst: 7 april 2006 Rapport Geplaatst: 7 april 2006 (bewerkt) Die die jij wil niet nee. Maar wel deze. Die kan je zelf kiezen welke hoek je hem laat verschijnen Speedometer EDIT: Btw mocht je hem als nog vinden mag je het mij zeker laten weten hoor. Ik vind de toerenteller wel stoer Bewerkt: 7 april 2006 door Crowsoul Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 moet tog ergens op www.gtainside.de staan... Reageren
Crowsoul Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 moet tog ergens op www.gtainside.de staan...Awel dacht ik ook.Maar tevergeefs. Of ik zocht niet goed genoeg Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 Probeer anders eens de site www.gtagarage.com . Of anders kan je altijd www.google.nl proberen, dat is de grootste vriend als het om zoeken en vinden gaat . Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 april 2006 Rapport Geplaatst: 9 april 2006 (bewerkt) overal op elke site gezocht. ik denk dat deze speedometer of: is gefaked, of van internet is afgegooit. hij si egt nergens te vinde. Bewerkt: 9 april 2006 door san_andreas Reageren
ikt Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 (bewerkt) Mod Real Speed ini berbentuk installer. Kita akan diberi 4 pilihan peningkatan performa mobil-mobil dalam GTA. Real Speed mod ini akan membuat berbagai kendaraan di GTA menjadi lebih cepat, mungkin terlalu cepat untuk digunakan di perkotaan. Setelah menggunakan real-mod ini, NRG-500 menjadi sangat terlalu cepat…. Hanya di gas beberapa detik sudah nabrak T_T… Namun mungkin begitulah performa asli dari NRG500, karena dengan menggunakan mod lain untuk melihat speedometer, NRG500 biasa hanya memiliki top-speed sekitar 200 KM/jam. Agak “lamban” untuk motor sekelas NRG-500. Real Speed mod ini sangat pas digunakan untuk stunt, karena speed super tersebut memungkinkan anda untuk melakukan stunt-stunt luar biasa. San Andreas Custom Camera Hack San Andreas Custom Camera Hack ini mod yang berupa program terpisah. Dalam program ini, kita bisa menambahkan sebuah speedometer pada layar. Juga ada beberapa posisi kamera baru, seperti posisi kamera dari dashboard… Selain itu kita juga bisa mengatur aspect-ratio dan lebar fokus kamera pada GTA SA. Wie begrijpt dit? Hier is de site waar de speedometer op staat. http://www.gamexeon.com/article.php?id=21 Bewerkt: 12 april 2006 door ikt Reageren
Crowsoul Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Mensen het is zo ver Ik heb em Hij maakt deel uit van de camerahack (nu 1.2) die trouwens een zalige cockpitview geeft Er zitten 5 types speedometer in en je kan hem eender waar in het scherm zetten Hij is geschreven door iemand die enorm veel trainers en camhacks schrijft voor racegames. Onderandere ook mijn super zalige trainer voor NFSMW. TOCA is de naam. Of het nu 1 man is of een team weet ik niet juist maar er is maar sprake van 1 iemand, Racer S. Nu ze of hij schrijft/schrijven enorm veel Ma soit genoeg gezaagd hier is de link van zijn site. toca.game-editing.net En als je hem niet vindt in de lange lijst klik dan hier op de link direct naar het bestand Nam al vast effe een paar screens voor jullie Bewerkt: 13 april 2006 door Crowsoul Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 13 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 april 2006 bedankt !!!!!!!!!!!!! Reageren
Crowsoul Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) bedankt !!!!!!!!!!!!! Graag gedaan hoor. Wou hem zelf ook nogal A ja btw ik heb wel effe zitte zoeke om hem in beeld te krijgen die speedometer. De Camhack die werkte meteen. Maar de speedometer moet je "Enablen" met * op het numpad Bewerkt: 13 april 2006 door Crowsoul Reageren
ikt Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 (bewerkt) Wat moet je doen om de speedometer in beeld te krijgen? *sorry voor de dubbelpost, kan iemand dit bericht bij het vorige invoegen of dit bericht verwijderen?* Bewerkt: 13 april 2006 door ikt Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hoe werkt dat ding? Ik heb Sa lopen. En die camerahack Tool ook. Maar ik zie die speedometer niet. Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Met * activeer je de Cam Hack met num 3 de kilometerteller Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.