robrechtzion Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) hallo, Ik ben dus aan de missie Stowaway Dat je een bom moet inplanten in dat vliegtuig maar ik haal dat vliegtuig niet in met de moto ik heb al zoveel keer geprobeert weet iemand hoe het moet?? groetjes robrecht Bewerkt: 5 oktober 2006 door robrechtzion Reageren
Bling Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Met deze missie struikelen inderdaad veel mensen ja. Het is dus de bedoeling om met de motor in de Andromana te komen. Hiervoor moet je snelheid maken met je motor. Ik weet niet op welk platform je San Andreas speelt, voor de ps2 moet je de linker analoogstick herhalend voorover duwen en bij de PC versie moet je het pijlte naar voren herhalend snel indrukken achter elkaar. CJ zal dan voorover hangen en hierdoor meer snelheid maken. Voor meer informatie over deze missie kun je hier even een kijkje nemen. Je kunt ook nog als je wilt dit filmpje bekijken, hier zie je ook hoe je het makkelijkst de missie kan halen. Als het je nu nog niet lukt en je San Andreas toevallig voor de PC hebt kun je altijd nog je savegame plaatsen in het 'Savegame Aanvraag Fora'. Bewerkt: 5 oktober 2006 door Bling Reageren
robrechtzion Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 hallo zeer hartelijk bedankt Ik speel GTA san andreas op de PC nog eens bedankt Reageren
Preddy Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Ik weet niet op welk platform je San Andreas speelt, voor de ps2 moet je de linker analoogstick herhalend voorover duwen en bij de PC versie moet je het pijlte naar voren herhalend snel indrukken achter elkaar. CJ zal dan voorover hangen en hierdoor meer snelheid maken. Als ik het goed heb zal CJ gestroomlijnder gaan zitten, dus half liggen op zn motor, ipv voorover hangen. Voorover hangen krijg je als je pijltje naar voren constant indrukt. Edit: Ff gecheckt, je zou het ook wel naar voren hangen kunnen noemen, mijn excuses. Is mss wel wat minder duidelijk. Bewerkt: 5 oktober 2006 door Preddy Reageren
robrechtzion Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 hallo Ik heb het geprobeert maar hij doat iets anders als ik heel rap op pijltje naarvoorezn druk dan doet hij gewoon gas lossen en were gas geven of moet ik Y en I gebruiken??? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 halloIk heb het geprobeert maar hij doat iets anders als ik heel rap op pijltje naarvoorezn druk dan doet hij gewoon gas lossen en were gas geven of moet ik Y en I gebruiken??? Dat betekent dat je de instellingen hebt gewijzigd. Als je standaard instellingen doet, dan is het pijltje omhoog. Anders moet je kijken in welke je hem gewijzigd hebt, en die control gebruiken. Reageren
robrechtzion Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Ik heb restore defaults Gedaan Maar jammer genoeg lukt het nog steets niet Als ik pijltje omhoog blijf indrukken dan gaat hij recht staan en als ik heel rap deruk dan gaat tie rechtstaan derekt weer neer enz Ik wete geen raad meer:( Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Ik heb restore defaultsGedaan Maar jammer genoeg lukt het nog steets niet Als ik pijltje omhoog blijf indrukken dan gaat hij recht staan en als ik heel rap deruk dan gaat tie rechtstaan derekt weer neer enz Ik wete geen raad meer:( Dan is het wel de goede knop. Het is namelijk wel de knop waarmee je gaat staan. Je drukt dan nog te langzaam waarschijnlijk, aangezien hij anders niet gaat staan maar voorover buigt. Dus moet je nog sneller achter elkaar drukken. Als het echt niet lukt, kan je hem natuurlijk aanvragen in het savegame aanvraag forum, en iemand zal hem met liefde en plezier voor je doen! Reageren
robrechtzion Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Als ik de missie niet start en ik probeer het dan dan gaak massas snel maar ik moet wel trager op het knopje drukken in de missie lukt helemaal niet:( IK kom maar op volle snelheid in het midden op de landings baan en dan is het al te laat:( Bewerkt: 5 oktober 2006 door robrechtzion Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 Als ik de missie niet start en ik probeer het dan dan gaak massas snel maar ik moet wel trager op het knoje drukken in de missie lukt helemaal niet:( Dan kan het ook aan je computer liggen. Ik had pas geleden precies hetzelfde probleem, het wilde maar niet lukken. Toen was mijn computer opnieuw opstarten de oplossing, misschien bij jou ook? Verder kan het zijn dat je teveel processen tegelijk hebt lopen, dan zou je wat processen kunnen verwijderen met CTRL + ALT + DELETE. Maar opnieuw GTA/Computer opstarten kan ook de oplossing zijn zoals ik net al zei. Reageren
Preddy Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 (bewerkt) Zonder dat trucje hierboven vermeldt is er wel een andere manier om het te doen. Het lijkt misschien vaag, maar het werkt wel. Wil je het 'trucje' blijven toepassen, ok, maar het was bij mij niet nodig. Zodra de missie start, geef je vol gas en stuurt richting de agenten toen, met hun autos en kratten. Trek je niets van hun aan en rij tussen hun door. Vanaf hier zal het vliegtuig kratten naar buiten gaan gooien, ontwijk die door ietwat(niet teveel, maar genoeg om de kratten te ontwijken) links van het midden van het vliegtuig te gaan rijden. Als het goed is loop je nu op het vliegtuig in. Stuur naar de 'ramp' wanneer je dichtbij genoeg bent. Waarschijnlijk had je dan nog 1 à 2 seconden over gehad voordat het vliegtuig opstijgt. Het werkt niet zo goed als het 'trucje' met 500 keer snel achterelkaar drukken, maar het is een manier die (bij mij iig) werkt. Een ongeveer hetzelfde zie je in het volgende filmpje: klik. Begin is ergens op 2minuut10 seconden. Bewerkt: 5 oktober 2006 door Preddy Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 als je het op de PC is er een hele simpele oplossing ga naar je beeld opties geavanceerd en doe je resolutie op het laagste mogelijk +graphics op low zo doet ie het altijd het is lelijk maar het probleem ligt eraan dat hij het vliegtuig sneller tekent dan je motor, angezien het vliegtuig verder is is het minder mooier, dus kan het makkelijker worden getekend. als je hem op die resolutie zet tekend hij de motor op tijd om het vliegtuig in te halen. hopelijk lukt het nu ! Reageren
robrechtzion Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 iK heb dus mijn resolutie verlaagt ik ben er op geraakt maar dan was ik zo dom om te schieten Reageren
robrechtzion Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 dankje allemaal voor jullie snelle reactie het is eindelijk gelukt Reageren
Marcimus Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 mij lukt hetook niet. ik heb me resolutie verlaagt, naar 480x 600 nog wat. maar het vliegtuig is nog steeds veel te snel ik heb het nu al iets van 100 x geprobeerd... maar hetlukt maar niet om op het vliegtuig te komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.