Jump to content

supply lines...

nickdezot

Recommended Posts

Dit is de missie bij zero waar je met een vliegtuigje couriers moet neerleggen en erna moet je terug naar het dak vliegen van zero, maar je moet zien dat je fuel niet opgeraakt, ik zit er nu al een halve week aan te spelen, de couriers doden lukt me, maar dan moet ik terug naar dat dak met een klein tikkeltje fuel en dat lukt me echt niet, ik ben al eens keer echt in de buurt geweest ( de eerste keer zag ik de rode marker al, de de keer ben ik er zelfs per ongeluk voorbij gevlogen en de derde keer stond ik er vlak voor, en ik drukte op x om er in te geraken en toen was men fuel op) ik weet echt geen raad en ik kan al andere missie'sd gaan doen in las venturas maar ik wil eerst deze missie afmaken, heeft er iemand goede tips die mij hioer verder kunnen helpen, heeeeel erg bedankt!!!!

Delen op andere websites

het gaat bij jou helemaal om tijd je moet zo snel vliegen als je maar kan bijhouden, als je op iemand wil schieten ga dan op de grond voor of achter het auto en ga snel schieten dan bespaar je fuel maar je moet het missie gewoon steeds proberen ik deed zero pas na de missie end of the line dat is het laatste missie en Zero is toch niet bellanrijk alleen je krijgt wat geld en die missie die jij doet is volgens mij de laatste-ben al vergeten dan krijg je ook zo ding waar je geld kan ophalen bij hem, ga gewoon wat dingen doen in san fierro eer komt een dag dat je die missie in 1 x goed hebt gedaan het is alleen kwestie van goed denken en onthouden je kent later beter de terein waar de auto's rijden of je krijgt een x dat ze wat meer dichter bij zijn ik had het ook maar met heel klein stukje gerred ik zat helemaal bezweten met dat jostick in me hand.

Delen op andere websites

ok thx man, dus ik kan verder missies doen en op het laatste deze missie doen?

graag gedaan ;) doe gewoon wat je wil en doe dat als laatst deed ik ook want ik d8 toen ik die Z zag dat het weer een missie zou zijn net als in gta vice city met die vliegtuigen en had dus geen zin in en nu doe ik voor % het spel en heb die dus maar wel gedaan

Delen op andere websites

Jullie moeten het gewoon proberen de hele tijd door deed ik ook ik heb hem min. 15× over nieuw gedaan en later is het me toch gelukt je kent dan de plekken en zo waar ze rijden en je leert beter hoe en waar je het best kan vliegen en er komt een moment dat het jullie lukt.

En over het schieten, probeer eens zig zagend te vliegen dat maakt hun moelijk om te richten en onder tussen kan jij gewoon hele tijd schieten.

Die motor vond ik het moelijkst :angry:

Kort om: je best doen en niet zeiken ;)

Bewerkt: door neophyte13-2
Delen op andere websites

• 1 maand later...

Klein foutje bij mij, als ik die missie wil starten(wanneer het vliegtuigje start) dan begint m'n geluid te ruisen gelijk gek, ik kan nog vliegen...

Dan zet ik in het menu audio, SFX op het minimum dan hoor ik alles perfect enzo, dus nix aan de hand maar dan... Ik kan schieten & vliegen ik vlieg naar de couriers, en hij richt er automatisch op maar hij killt ze niet:s de auto gaat kapot het mannetje blijft op de grond liggen met een driehoek op z'n kop...

Onsterfelijk is hij...

Vind het wel irritant

Delen op andere websites

Klein foutje bij mij, als ik die missie wil starten(wanneer het vliegtuigje start) dan begint m'n geluid te ruisen gelijk gek, ik kan nog vliegen...

Dan zet ik in het menu audio, SFX op het minimum dan hoor ik alles perfect enzo, dus nix aan de hand maar dan... Ik kan schieten & vliegen ik vlieg naar de couriers, en hij richt er automatisch op maar hij killt ze niet:s de auto gaat kapot het mannetje blijft op de grond liggen met een driehoek op z'n kop...

Onsterfelijk is hij...

Vind het wel irritant

Dat heb ik dus ook, de enige oplossing die ik heb gevonden is dat je het missie ff niet doet en ga dan wat rond hangen saven enzo, kom dan terug bij Zero en dan doet het wel ( bij mij wel in elk geval )

Suc6

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...