Cisse Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Deze missie heb ik misschien al 20x gedaan ,maar m'n FUEL is gewoon te weinig... Ik heb alles al geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet. Kan iemand mij een goede tip geven? *Deze missie moet je doen bij de Z van Zero(San Fierro) met een klein rood vliegtuigje...* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Deze missie heb ik misschien al 20x gedaan ,maar m'n FUEL is gewoon te weinig...Ik heb alles al geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet. Kan iemand mij een goede tip geven? *Deze missie moet je doen bij de Z van Zero(San Fierro) met een klein rood vliegtuigje...* Je moet volgens mij gewoon geluk hebben mij lukte het eerst ook niet maar later wel.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2005 Kan iemand mij een goede tip geven? - Gebruik de Zoekfunctie! - Zet niet heel je tekst vetgedrukt. Zonder wordt het ook gelezen Slotje. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts