Truckstar Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Wie kan mij helpen met de Missie Supply Lines Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Esther Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) Wie kan mij helpen met de Missie Supply Lines Hey ik zie je dat hier nieuw bent, maar als je naar mijn assistent rechtsboven klikt en dan zie je een menu verschijnen van zoeken: en tik daar dan ''supply'' in en dan zie je dat hier al topics over zijn, moet je daar maar ff kijken ok? :rolleyes: Bewerkt: 2 februari 2005 door Esther Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 supply linesdit moet je wel helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 Paar keer proberren dat lukt het echt wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 Is dat niet een missie dat je 5 voertuigen kapot moet maken? Als het die missie is, moet je vantevoren een route maken, zodat je ze 1 voor 1 kunt kapotkrijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corvie Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2005 En goed uitkijken, soms stappen mensen uit hun voertuig dat je moet beschieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2005 Sorry voor de dubbelpost Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.