Jump to content

Three leaf clover


gtaman1979

Recommended Posts

Snow storm is wat mij betreft een eitje vergeleken bij deze missie... iemand tips hoe je na al het vechten het beste kan ontsnappen??

ps. en zullen we voor deze missie nu eens 1 topic openen, ipv de 10 voor snow storm

Bewerkt: door gtaman1979
Link to comment
Delen op andere websites

kom op heh zo moeilijk was deze toch niet ?

anyway... ik neem aan dat je hte over het ontsnappen hebt, ik nam eerst gewoon een paar bochten met de dichtsbijzijnde auto, als je op de weg bent waar ook je savehouse is die je van roman had gekregen en waar hij dus ook woont ( -_-" ) ga je de hele tijd volle snelheid ontwijk de auto's en ik was zo weg :tu: al voor die safehouse ! ^_^

succes

Link to comment
Delen op andere websites

En is het dan het beste de kortste weg (GPS) naar de finish te nemen of niet? Ik kreeg daar allemaal roadblocks etc. Kan je het beste ook de auto pakken die meteen rechts staat als je de ondergrondse uitkomt?

Link to comment
Delen op andere websites

En is het dan het beste de kortste weg (GPS) naar de finish te nemen of niet? Ik kreeg daar allemaal roadblocks etc. Kan je het beste ook de auto pakken die meteen rechts staat als je de ondergrondse uitkomt?

Je hoeft niet echt de kortste weg te nemen, probeer in de richting van de finish te rijden. Volg de GPS maar kijk op je kaart waar er politieagenten zijn. Als je rechts en rechtdoor een agent ziet (op je kaart) dan ga je naar links. Zie je er ééntje links en rechts, dan ga je rechtdoor, etc. Snap je?

Het beste lijkt me ook om de dichtstbijzijnde auto te nemen, omdat je dan meer overlevingskans hebt en je sneller kan wegrijden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En is het dan het beste de kortste weg (GPS) naar de finish te nemen of niet? Ik kreeg daar allemaal roadblocks etc. Kan je het beste ook de auto pakken die meteen rechts staat als je de ondergrondse uitkomt?

Stond die er dan? :puh: Ik had zoon slome hybride taxi te pakken. Toen ik even de politie niet zag had ik gauw een andere wagen gepakt.

Link to comment
Delen op andere websites

En is het dan het beste de kortste weg (GPS) naar de finish te nemen of niet? Ik kreeg daar allemaal roadblocks etc. Kan je het beste ook de auto pakken die meteen rechts staat als je de ondergrondse uitkomt?

Stond die er dan? :puh: Ik had zoon slome hybride taxi te pakken. Toen ik even de politie niet zag had ik gauw een andere wagen gepakt.

Ik had een roadblock in de stad en op de brug. Daar reed ik mijn wagen ook stuk en ging ik af. Ik deed de missie wel in het donker, dus was ook niet druk op straat. Misschien dat ze daarom kans hebben om die blocks op te zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

In het midden van die roadblocks gewoon er doorheen rammen, brengt niet veel schade op. En als je in de buurt van Packie's moeder bent, snel even langs de Pay en Spray gaan, zo moeilijk is dat niet als je een beetje kan rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dat gaan we vanavond maar eens proberen dan... thanks allemaal!!

PS: Lees net op een andere site dat je je wanted-level kwijt moet raken om de missie te halen.

Bewerkt: door gtaman1979
Link to comment
Delen op andere websites

Nou het is me gelukt. Na metrostelsel meteen rechtsaf de vierdeurs auto in.

Alleen het rijden ging wederom bagger. Ik crashte in een roadblock mijn auto kapot. Toen met z'n drieen gaan rennen, maar een van die gasten bleef achter (kon het waarschijnlijk niet bijhouden), midden in de vijandelijke linie. Beetje vaag... maar hij bleef op de radar staan. Dus met packie de politie afgeschud (longest cop chase time 9m 58s, haha). En daarna mijn maat weer opgepikt. Toch een foutje in het spel dacht ik zo, maar goed ik kan weer verder.

Trouwens het viel me op dat wegrennen voor de politie niet eens zo heel moeilijk is. Ben een hele brug over het voetpad overgestoken, ook best raar eigenlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

De politie op de voet kwijtraken is niet eenszo moeilijk, aangezien je op plekken kan komen waar de auto's niet kunnen komen... Met 3 sterren heb je wel een heli achter je aan dus dan kies ik zelf toch maar even voor een auto...

Link to comment
Delen op andere websites

Snow storm is wat mij betreft een eitje vergeleken bij deze missie... iemand tips hoe je na al het vechten het beste kan ontsnappen??

ps. en zullen we voor deze missie nu eens 1 topic openen, ipv de 10 voor snow storm

nou ik vond hem totaal niet moeilijk je moet gewoon die gasten volgen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...