game~skater Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 ik vraag me af wel paard ik moet kiezen om te winnen waar staat trouwens 2/1 etc voor..? Reageren
Dastard Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Dit is gokken, je moet kiezen, en wie weet wint je paardwel 2/1 dacht ik dat dat bv: "Het paard heeft 2/1 kansen om te winnen"? Reageren
game~skater Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 bedankt voor je reactie het 2/1 is trouwens hoe veel je terug krijgt bijv 5 dollar je wint krijg je 15 terug als het 3/1 is Reageren
Tjerk Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Je hebt meer kans om te winnen als je alle horseshoes hebt (Hoewel dat niet bij iedereen geldt ) Reageren
joppie Geplaatst: 26 januari 2008 Rapport Geplaatst: 26 januari 2008 Ik zet meestal zoveel in als maar kan en dan ben ik een stuk armer... werkt bijna altijd op de een na laatste Reageren
Gijsso Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik gok vaak op de 2e en die wint het meest. Reageren
Berrus Geplaatst: 21 februari 2008 Rapport Geplaatst: 21 februari 2008 Je hebt meer kans om te winnen als je alle horseshoes hebt (Hoewel dat niet bij iedereen geldt ) Je haalt me de woorden uit de mond. Ik heb sinds ik alle horseshoes heb en gambling skill bijna vol, nog niet 1 maal weer gewonnen en zette steeds in op hetzelfde paard. Ik heb iets van 6 miljoen dollar en heb steeds 250000 ingezet op hetzelfde knol. Dan kan ik dus 24 keer wedden en heb 24 keer niet gewonnen Kortgezegd, er is niet specifiek een paard waar je op in moet zetten. Je moet gewoon wat mazzel hebben. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.