Jump to content

Wrong side of the track

Recommended Posts

Geplaatst:

echt ik heb het al 50 keer geprobeerd maar ik word er echt helemaal gek van het gaat me niet lukken, ik heb de beschrijving op wikgta ook al gelezen maar daar kom ik ook niet verder mee, please help

Geplaatst: (bewerkt)

Hier moet je met Big Smoke naar Unity Station gaan. Daar vertrekt een trein. Spring op de Sanchez en volg de trein. Probeer om nast de wagon waar de Vagos opstaan te rijden. Blijf buiten de rails, rechts dus, anders schiet Big Smoke alleen maar tegen de trein aan en niet op de Vagos. Kijk uit voor een auto op de rails en een aankomende trein. Zorg dan dat je een beetje voor de trein rijdt. Na de tunnel moet je rechts het zandweggetje opgaan. Als je een goede bike-skill hebt kun je daarboven proberen om op de trein te springen. Dan schiet je de Vagos af en klaar. Zonder goede bikeskill moet het ook lukken hoor, als je goed rijdt kan je voor de tunnel al klaar zijn. Voor je bij de brug naar Las Venturas bent, moeten alle Vagos gedood zijn. Kijk hier voor nog meer informatie.

Als het echt niet lukt, en je hebt SA voor op de pc, kan je hier je savegame plaatsen!

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:
Als je een goede bike-skill hebt kun je daarboven proberen om op de trein te springen. Dan schiet je de Vagos af en klaar.

Even een kleine aanvullig op de post van Dutchy: Als je niet precies weet hoe je op de trein moet springen, heb ik hier nog een filmpje voor je, die het wel wat duidelijker moet maken. En zoals Dutchy al zei, kun je (indien je de pc versie hebt) hem altijd nog in het "Savegame Aanvraag" fora posten. Veel succes! :)

Geplaatst:

aarrgg ik word helemaal gek, ik heb t nu op alle manieren geprobeerd van dat filmpje maar het lukt nog niet, godver! ik pleur dat spel echt een keer uit het raam :'(

Geplaatst:

Volgens mij ben je 1 ding vergeten nadat je alles geprobeert hebt! Het savegame aanvraag forum. Nee, geintje, als je dat niet wilt/kan gebruiken dan heb ik misschien nog een screenshot ter verduidelijking. Zelf genomen en al een aantal jaren terug gemaakt. Ik kan hem even niet vinden, maar je moet precies aan de buitenkant van het spoor rijden :)

Geplaatst:

ik weet het wel, ik heb het bovenstaande filmpje gezien maar het lukt me nog niet, ik raak helemaal gestrest hier, oh wat zou ik graag een pc hebben die sa aankan (heb hem alleen op de xbox)

Als je het makkelijk wil doen doe je:

Rij niet te dicht tegen de trein, maar overdrijf ook niet.

Rij altijd naast de vagos. ;)

Veel geluk :tu:

PS: Ik heb hem gedaan op PS2

Bewerkt: door Cencicodis

Probeer zoveel mogelijk in de 'front' (voorkant) van de trein te rijden

en BIG SMOKE doet de rest..... alleen kun je ook ef en toe zelf schieten

(PS: je hoeft echt op de trein te springen met je motor als je op het spoor

aan de voorkant van de trein rijdt zal het ook wel lukken hoor

(ik heb het ook zo gedaan):cya:

Bewerkt: door Mastertuner
Geplaatst:

Zorg dat je niet valt, rijdt ongeveer op de hoogte van de Vagos en kijk goed of Big Smoke hun wel raakt. Als je te dicht op de trein rijdt zie je van die afketsende kogels op de trein, ga dan een stukje van de trein afrijden totdat je die afketsende kogels niet meer ziet.

Geplaatst:

het lukt me nogsteeds niet, ik hou ermee op het zal me wel nooit gaan lukken. ik word hier echt niet vrolijkvan :N

Geplaatst:
het lukt me nogsteeds niet, ik hou ermee op het zal me wel nooit gaan lukken. ik word hier echt niet vrolijkvan :N

Waar gaat het fout dan... Wat is het verschil tussen wat er bij jou gebeurt en wat er gebeurt in het eerder geposte filmpje?

Geplaatst:

Als het echt helemaal niet lukt, dan kun je je savegame posten in het savegame aanvraag forum. Je kunt hem gewoon uploaden vanuit de map mijn documenten/GTA San Andreas User Files. Het laatste nummer in de savegame is het slotnummer. GTASAsf1.b is bijvoorbeeld de bovenste savegame, t/m GTASAsf8. Upload de goede savegame, iemand anders doet hem voor je en je kunt weer verder!

Succes ermee nog. ;)

Geplaatst:

Flying Dutchman gaan we uit dromen land komen? Hij heeft hem op de Xbox en helaas kunnen de savegames die op de memory card van de Xbox staan niet naar de computer verzonden worden en trouwens veel mensen hebben hem niet op de Xbox dus dat wordt ook een spel in een hooiberg. Dutchy en Bling en Ruurd hebben je al flink op weg geholpen, maar ik kan ook nog wel even een verhaaltje maken. Rij naar Unity Station en stap op de Sanchez en rij direct achter de trein aan. Rijdt naast het spoor aan de rechterkant en probeer telkens wat gas te minderen als je de trein voorbij drijgt te gaan dus blijf echt precies in de buurt van de Vagos. Big Smoke zal ongeveer 2 á 3 Vagos vermoorden als je echt in één rechte lijn blijft rijden op het spoor. Dan ga je door de tunnel en daarna moet je de heuvel op die ernaast sta: Neem die en ga bij brug op het midden staan als je via het geluid de trein aan hoort komen spring je zonder Big Smoke op de trein dan ren je (dus zonder de sanchez) naar de Vagos en schiet je ze simpel neer met een standaard geweer. Je gaat dan weer terug anar Big Smoke en je rijdt naar zijn huis. Wat je ook kan doen is gewoon blijven rijden en als je elkaar weer tegenkomt gewoon weer proberen te schieten met Big Smoke. Het is een lastige missie, maar je moet verder. Het spel bied echt zo enorm veel meer dan voor deze missie. Ik wens je naast dit veel succes en plezier! Mocht er nog wat wezen zeg het maar gerust! :cya:

Geplaatst:

ik weet hoe het is ik heb er zelf ook een tijdje vast gezeten

je moet gwn niet opgeven gwn blijven proberen ik heb er zelf

eens een 2 tal uur mee bezigehouden en

op een of andere manier lukt da wel :) keep trying it will work

post-54495-1160814269.jpg

Ik zal het even uitleggen hoe dat het het beste lukt: Je springt op de Sanchez en blijft rechts naast het eerst treinstel, zo ongeveer buiten de meest rechtse rail, ga even van het spoor af voor de auto en ga er daarna terug op. Kijk opnieuw uit, als je de tunnel nadert, voor een aankomende trein. Als je het goed hebt gedaan zijn alle Vagos dood net nadat je de eerste tunnel inrijdt. (Ik zal proberen een plaatje toe te voegen van waar je ongeveer moet rijden, want ik vind het zelf niet erg duidelijk.)

Toegevoegd(e) plaatje(s):

wrongsotqo9.png

De trein is de blauwee pijl, jij bent de rode pijl.

Bewerkt: door Big Boss

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...