RobbieB Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 (bewerkt) Ja hoor! De populaire film TransFormers krijgt een vervolg: Tranformers 2: Revenge of the fallen. De strijd tussen de AutoBots en de Decepticons zal weer doorgaan in een gloednieuw avontuur! Deze keiharde robotfilm zal in de bioscoop worden afgevuurd in juli. Nog lang wachten dus. Hier wat informatie: Transformers 2 : Revenge of the Fallen Kinderen toegelaten Première: Juli 2009 -------------------------------------------------------------------------------- Regie: Michael Bay Met: Shia LaBeouf, Megan Fox, Isabel Lucas, Rainn Wilson, Josh Duhamel Bewerkt: 8 juli 2009 door RobbieB Reageren
Scarface92 Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Pfff, wil er iemand een 'Film Releases' topic aanmaken zodat die gast kan stoppen. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Pfff, wil er iemand een 'Film Releases' topic aanmaken zodat die gast kan stoppen. Groot gelijk, wedden dat hij al die info gewoon van Wikipedia ofzo kopieert? Reageren
chopperboy Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Geplaatst: 26 februari 2009 De film gaat volgens mij gewoon helemaal nergens over. Gewoon een lange GM-reclame... Reageren
LukRacer Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 De film gaat volgens mij gewoon helemaal nergens over. Gewoon een lange GM-reclame... :schater: Reageren
Jowx Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 :schater: Kijk maar uit dat je geen hoofdpijn krijgt van al die zinnigheid in je post.. Reageren
chopperboy Geplaatst: 2 maart 2009 Rapport Geplaatst: 2 maart 2009 over hoofdpijn gesproken... Reageren
RobbieB Geplaatst: 8 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 (bewerkt) De film is nu is de bioscoop, je mening nu posten is toegelaten. Bewerkt: 8 juli 2009 door RobbieB Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 lijkt me een domme film, enige leuke eraan is Megan Fox. Reageren
claud Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 De film gaat volgens mij gewoon helemaal nergens over. Gewoon een lange GM-reclame... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Ik snap hem niet Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik Vind het opzig wel een lollige film maar waarom ik kijk ligt er toch een beetje aan dat Megan Fox meedoet, En omdat New Divide de soundtrack is. Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Film was fantastische , nog nooit zoveel actie in een film gezien. Megan Foxx was Fucking lekker !!!! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Ik vond hem ruk... Megan Fox is wel "oke", en shia lebouf doet zeer goed zijn werk weer maar wat een slecht script. langdradig, saaie stukken, en een typische sequel. wil je een echte transformers film zien? huur de eerste Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.