Jump to content

Triatlon

CelicaVB

Recommended Posts

Hoe moet ik in godsnaam die triatlon winnen??? Ik heb het nu al 100.000 keer geprobeerd, maar het wil maar niet lukken  :(

welke triatlon?? :rolleyes:

Los Santos> strand en dan moet je naar SF zwemmen> fietsen> rennen en dan ben je klaar en krijg je 10.000

Delen op andere websites

Hoe moet ik in godsnaam die triatlon winnen??? Ik heb het nu al 100.000 keer geprobeerd, maar het wil maar niet lukken  :(

Ga naar de sportschool en train helemaal tot dat het balkje van je spieren helemaal vol is.

Het gaat voor 1 kwart om de spieren van je handen en die andere 3 kwart moet je doen met je voeten dus hij moet ook zijn condietie trainen

Delen op andere websites

Los Santos> strand en dan moet je naar SF zwemmen> fietsen> rennen en dan ben je klaar en krijg je 10.000

hm? is dat dat rode cirkeltje

onderaan dat strand met die vuurtoren?

zoja dat wil niet bij mij dan zegt hij dat de cluckin bell nog niet klaar is

of bedoel je wat anders?

Delen op andere websites

hm? is dat dat rode cirkeltje

onderaan dat strand met die vuurtoren?

zoja dat wil niet bij mij dan zegt hij dat de cluckin bell nog niet klaar is

of bedoel je wat anders?

Ja ik bedoel de race bij het vuurtoren in Los Santos, dat kan je na end of the line missie denk ik

Delen op andere websites

ik ga de altijd met de jetpack heen zo kan je vliegen ook al moet je de eerste ding zwemmen zo heb je al een grote voorsprong daarna pak je gewoon de fiet en fietsen neem wat korte bochten en afslagjes en dasn rennen ook korte bochten en afslagjes nemen zo lukt het wel.

Delen op andere websites

Ga naar de sportschool en train helemaal tot dat het balkje van je spieren helemaal vol is.

Bedankt Barry, dat ga ik eens proberen! :D

Delen op andere websites

Nee, die bedoel ik niet haha. Dat is de 2e. Er zijn er namelijk 2.

De 1e is in Palomino Creek (bovenaan 1e eiland. Daar waar die lege rolstoel aan het water staat)

En de 2e (die jij bedoelt) Die is bij de vuurtoren onderaan het 1e eiland

Groeten Jordy

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...