TheGtaSecret Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 bij sommige auto's kun je minder dingen tunen... ik heb al op de zoekmachine tunen ingedrukt en krijg dan een hele lijst heb der daar redelijk van bekeken maar se staan er nier tussen dus mijn vraag : hoe komt het dat er bij sommige wagens meet dingen kunnen worden getuningt ofzoiet en bij andere wagens minder en hoe kun je die bij alle wagens doen?? :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Voor de ene auto zijn meer onderdelen dan voor de andere auto. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) deze auto's kun je optimaal tunen: Elegy Flash Jester Stratum Sultan Uranus. Je kunt ze tunen in een garage in San Fierro en daar in het dorpje Oceans Flats. (Links onder bij de stad san fierro) De auto's die je kan tunen staan Bij Wang Cars. Dat is ook in San Fierro. Dorpje: Garcia. Voor plaatjes van de auto's kun je naar deze site gaan: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=5444 VEEL SUC6 MET TUNEN B) Bewerkt: 25 december 2004 door janjoker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 (bewerkt) Volgens mij mag je niet linken naar andere gta sites. Dus haal hem even weg en verstuur de link via PM. EDIT : Ik zie dat BrokenTable het al heeft geregeld. Bewerkt: 24 december 2004 door San Andreas Boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2004 Egely hoort ook nog bij het optimale tuning rijte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Devsio Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 waar ken je die flash vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2004 (bewerkt) ik zie dat hij is verwijdert. maarre de auto's kun je nu vinden op deze site O jawel de Elegy stond er wel bij maar stond niet op een nieuwe regel Bewerkt: 25 december 2004 door janjoker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.