Jump to content

Uitgespeeld

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi 1 vraagje

als je in GTA San Andreas alles heb uitgespeeld

hoe sta je er dan voor en kun je dan alsnog over straat lopen?

en lopen er dan nog steeds dealers en ballas rond??

of is het dan ook gelijk over en uit??

Geplaatst:
Hoi 1 vraagje

Als je GTA SA hebt uitgespeeld, veranderd er eigenlijk niets. Je kan gaan en staan waar je wil, er lopen nog drugsdealers, en of er nog Ballas lopen ligt helemaal aan jezelf. Als je niet alle gebieden veroverd blijven ze natuurlijk. Het enige wat veranderd is dat geen missies meer kan doen.

Geplaatst:
Hoi 1 vraagje

Er valt nog heel veel te doen nadat je de missies hebt uitgespeeld, ik neem aan dat je alleen de laaste missie hebt uitgespeeld hebt? Wanneer je dat gedaan hebt kan je nog doorgaan tot de 100%, om de 100% te behalen moet je naast alle missies ook nog allemaal 'Odd Jobs' doen, dit varieërt van racen met een auto tot criminelen vangen met een politiewagen of zelfs een tank! Om te zien wat je allemaal voor de 100% moet doen kijk je op deze pagina, daar staat alles op. Je kan dus ook alle gangs uitroeien, neem alle paarse en gele gebieden over tot alles in Los Santos helemaal groen is. Dus nadat je alle missies hebt gedaan is het nog niet over en uit. Ik heb nog heel wat leuke dingen voor je op een rijtje gezet.

Je kan Easter Eggs gaan zoeken, je kan gokken om zo zo veel mogelijk geld te krijgen, je kan een echte crimineel worden door de hoogste criminal rating te krijgen ga dus veel mensen vermoorden, maar cheat niet dit zorgt er voor dat de rating weer omlaag gaat. Je kan ook MTA of SA:MP gaan doen:

Multi Theft Auto, beter bekend als 'MTA' is een grote multiplayer-mod. Dit wil dus zeggen dat je met andere mensen over de hele wereld kunt spelen in servers. Tot nog toe is er alleen een race-versie, maar het MTATeam is druk bezig met de deatmatch-versie, waar iedereen naar uitkijkt. Je kan de race versie van MTA hier downloaden.

Tevens is er nog een andere Multiplayer mod uit genaamd SA:MP op dit gedeelte van GtaForum vindt je meer info, SA:MP kan je van de officeele site downloaden. SA:MP.com In SA:MP kun je dus wel op elkaar schieten, en dat is erg veel fun, veel mensen van dit forum doen het dus je hebt veel kans om nog een bekenden tegen te komen.

Naast Multiplayer zou ik eens op Wikigta.org kijken, hier vind je nog erg veel informatie over GTA en vind je misschien nog dingen die jij nog niet hebt gedaan.

Verder zijn er nog genoeg dingen te doen in San Andreas, veel uitdagende dingen ga bijvoorbeeld met een Maverick op het vliegdek schip van de Marine in San Fierro landen, steel daar een Hydra en probeer te ontsnappen zonder dat je neergeschoten word, het word vooral leuk als je zelf Hydra's achter je aankrijgt.

Ga Pimp My Ride naar spelen, je kan met je auto in 1 van de Modshops van San Andreas gaan, probeer dan zo'n mooie mogelijke auto te tunen. En ga er dan lekker mee racen. Naast dat kan je ook mooie foto's gaan maken van gekke, mooi en leuke dingen die jij in SA ziet.

Als jij nog niet genoeg hebt kan je nog deze minigames gaan spelen: Duality, Go Go Space Monkey, Let's Get Ready To Bumble en They Came From Uranus, deze spelletjes vind je in Bars, huizen, restaurants, 24/7's. Probeer daar allemaal de highscore te halen. Verder kan je nog gaan Basketballen, de Beefy Baron challenge van Zero doen.

Kortom er valt nog genoeg te doen!

Geplaatst:

Om even door te gaan op het lijstje van Typhoon:

Je kan proberen de relatie met je vriendinnen op 100% te krijgen.

Je kan filmpjes maken.

Je kan mooie plekjes zoeken en foto's maken.

Je kan mods installeren en daarmee fun hebben.

Veel plezier :bier:

Geplaatst:

Hoi 1 vraagje

Er valt nog heel veel te doen nadat je de missies hebt uitgespeeld, ik neem aan dat je alleen de laaste missie hebt uitgespeeld hebt? Wanneer je dat gedaan hebt kan je nog doorgaan tot de 100%, om de 100% te behalen moet je naast alle missies ook nog allemaal 'Odd Jobs' doen, dit varieërt van racen met een auto tot criminelen vangen met een politiewagen of zelfs een tank! Om te zien wat je allemaal voor de 100% moet doen kijk je op deze pagina, daar staat alles op. Je kan dus ook alle gangs uitroeien, neem alle paarse en gele gebieden over tot alles in Los Santos helemaal groen is. Dus nadat je alle missies hebt gedaan is het nog niet over en uit. Ik heb nog heel wat leuke dingen voor je op een rijtje gezet.

Je kan Easter Eggs gaan zoeken, je kan gokken om zo zo veel mogelijk geld te krijgen, je kan een echte crimineel worden door de hoogste criminal rating te krijgen ga dus veel mensen vermoorden, maar cheat niet dit zorgt er voor dat de rating weer omlaag gaat. Je kan ook MTA of SA:MP gaan doen:

Multi Theft Auto, beter bekend als 'MTA' is een grote multiplayer-mod. Dit wil dus zeggen dat je met andere mensen over de hele wereld kunt spelen in servers. Tot nog toe is er alleen een race-versie, maar het MTATeam is druk bezig met de deatmatch-versie, waar iedereen naar uitkijkt. Je kan de race versie van MTA hier downloaden.

Tevens is er nog een andere Multiplayer mod uit genaamd SA:MP op dit gedeelte van GtaForum vindt je meer info, SA:MP kan je van de officeele site downloaden. SA:MP.com In SA:MP kun je dus wel op elkaar schieten, en dat is erg veel fun, veel mensen van dit forum doen het dus je hebt veel kans om nog een bekenden tegen te komen.

Naast Multiplayer zou ik eens op Wikigta.org kijken, hier vind je nog erg veel informatie over GTA en vind je misschien nog dingen die jij nog niet hebt gedaan.

Verder zijn er nog genoeg dingen te doen in San Andreas, veel uitdagende dingen ga bijvoorbeeld met een Maverick op het vliegdek schip van de Marine in San Fierro landen, steel daar een Hydra en probeer te ontsnappen zonder dat je neergeschoten word, het word vooral leuk als je zelf Hydra's achter je aankrijgt.

Ga Pimp My Ride naar spelen, je kan met je auto in 1 van de Modshops van San Andreas gaan, probeer dan zo'n mooie mogelijke auto te tunen. En ga er dan lekker mee racen. Naast dat kan je ook mooie foto's gaan maken van gekke, mooi en leuke dingen die jij in SA ziet.

Als jij nog niet genoeg hebt kan je nog deze minigames gaan spelen: Duality, Go Go Space Monkey, Let's Get Ready To Bumble en They Came From Uranus, deze spelletjes vind je in Bars, huizen, restaurants, 24/7's. Probeer daar allemaal de highscore te halen. Verder kan je nog gaan Basketballen, de Beefy Baron challenge van Zero doen.

Kortom er valt nog genoeg te doen!

je kan ernaa inderdaad nog heel veel doen maar ik heb hem ook een keer uitgespeelt en het lopen overstraat enzo werd oersaai!

Geplaatst:

ik heb de verhaal lijn ook al uitgespeeld en ik heb de 100% al bijna maar ik vind het nog gewoon leuk om met hydra over no fly zone te gaan enzo.. gwoon lkr lol hebben dus er is nog genoeg te doen als je hem hebt uitgespeeld :bier:

Geplaatst: (bewerkt)
hoe sta je er dan voor

iets beter

unlimited ammo

tank in grove

hydra in grove

-----

maar er is weinig om je echt op uit te leven - in de zin van .. geen missies meer

Bewerkt: door coz
Geplaatst:

Bedankt voor de antwoorden mensen..blijft deze topic open zodat ik erna kan kijken wanneer ik wil??

hopelijk wel anders kopieer ik al julie antwoorden en ik plak ik het in me wordpad :cya:

Geplaatst:
Bedankt voor de antwoorden mensen..blijft deze topic open zodat ik erna kan kijken wanneer ik wil??

hopelijk wel anders kopieer ik al julie antwoorden en ik plak ik het in me wordpad :cya:

zelfs al zou het gesloten wordt - je kan je 'aboneren' op een thread zodat je het via assistent kan terugvinden

je kan gewoon een snelkoppeling in je favorieten maken of je zou via de zoek altijd het topic kunnen terugvinden

maargoed los daarvan , er zijn nog zat dingen te doen

desnoods voor de zoveelste keer een cops missie starten en lekker autos achterna zitten

er is nog wel eea te doen , maar geen missies meer . dus de grootste bron van 'ik moet iets doen' is wel weg. maar het is niet dat er totaal niets meer is

beetje creatief zijn , ga basketballen of ga stunten zoals ze in al die stuntfilmpjes doen , etcetc

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hallo allemaal!

Ik heb zonet de storyline uitgespeeld op SA maar wil nu wat anders doen op san andreas! Wat kan ik nog allemaal voor leuks doen? En zijn die missie's in san fierro met in die werf leuk?

liefs,

Rivel

>>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd met een bestaand topic.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Er is nog een hele wereld die voor je ligt als je de storyline hebt uitgespeeld. Dit is doorgaans in de vorm van zij-missies, maar je kan ook nog zogenaamde 'odd jobs' doen of collectables opzoeken. Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen.

Ik wil je eerst graag doorverwijzen naar de Checklist van San Andreas, waar alles opgesomd staat wat je moet doen om het hele spel 100% uit te spelen. Dit is zeer handig om gewoon eens te kijken wat je naast de missies nog kan doen, waar je misschien het bestaan niet van wist. De benodigde informatie daarvoor is tevens te vinden via WiKiGTA, dan moet je er even op zoeken.

Ook wou ik je nog even naar dit topic verwijzen. Die gaat over hetzelfde onderwerp en bevat wel een aardige opsomming wat je nog meer kan doen. Aan de post van Typhoon en Thundercover zal je wellicht wel wat aan hebben.

En zijn die missie's in san fierro met in die werf leuk?

Ik weet niet zeker wat je bedoelt, bedoel je misschien de Import/Export? In dat geval, dat is niet meteen leuk om constant achter elkaar te doen. Je zou het af kunnen wisselen met andere dingen, zoals de collectables doen.

Hopelijk kan je hiermee nog weer een tijdje vooruit. Veel plezier :bier:

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Zoals Preddy al zegt kun je nog heel veel doen in de wereld van Grand Theft Auto San Andreas. Ik zelf ben nog steeds bezig met het verzamelen van alles en nog wat. Ook met het overnemen van de gebieden ben je zeker wel even zoet aangezien ze soms nog wel lastig kunnen zijn.

En anders kan je uiteraard ook nog gewoon wat rond gaan cruisen in je favoriete auto!

:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...