MartyCeha Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2007 Bij mij 3 weken ongeveer... Als hier al een topic over is, sluit maar, maar ik kon niets vinden met de zoekfunctie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 2 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2007 Ik was er drie volle dagen mee bezig om de story line te doen . Dat kwam omdat ik er gelijk echt heel erg aan verslaaft werd . En op dat na is het gewoon een vrij makkelijke game met best weinig missie's helaas . Maar om echt letterlijk de geheele game uit te spelen . Ben ik toch wel drie volle weken bezig geweest omdat ik weigerde om de hulp van wikiG te gebruiken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 Ik als cheater ben er +_ 48 uur meebezig geweest. Ik als noncheater ben er +_ 3 volle weeken mee bezig geweest. Rinaldootje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomvanhulst Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 ik was er twee dagen mee bezig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 Ik deed er 9 dagen over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weci Geplaatst: 3 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2007 Ik ben er ongeveer een maand of twee mee bezig geweest. Maar ik speelde dan ook wel weinig hoofdmissies. Eerts ded ik de dingen die ik moest zoeken etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mendez Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 Ik deed 3 weken over het uitspelen van de storyline met behulp van de savegame aanvraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
king-dragon! Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 ik heb er 3 volle dagen over gedaan zonder cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 ik 2 weken maar met red balloons Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
admirald Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 Ik was er 36 uur mee bezig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 7 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2007 Ik was er (zoals de meesten hier) zo'n 3 weekjes zoet mee. Maar dat wel zonder cheats, moest ik het met cheats doen zou het heel wat minder zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Ik heb er ongeveer 3/4 weken over gedaan en geen cheats gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aznstryker Geplaatst: 8 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2007 Ik heb in een week uitgespeeld alleen bij sommige missies bleef ik hake Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wiekash Geplaatst: 9 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2007 (bewerkt) bij mij 5 daagjes op school Bewerkt: 9 februari 2007 door wiekash Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mastermatti3 Geplaatst: 18 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2007 bij mij duurde het 1maand om het uit te spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.