ikt Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hoe kan ik d vering van een auto zachtermaken? Mijn auto rijd als een.... auto met vastregeroeste vering... Reageren
Crowsoul Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Hoe kan ik d vering van een auto zachtermaken? Mijn auto rijd als een.... auto met vastregeroeste vering... Das knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, .... met het suspention gedeelte. Enjoy En mocht je hem nog niet hebben..... hoor klikken maar Reageren
ikt Geplaatst: 14 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 april 2006 (bewerkt) Ik heb de handling van jouw taxi juist beter(langzamere acceleratie en zwaarder) gemaakt. Hoe doe ik nu superzachte veing? Laat maar, ik heb de suspension van de Rancher overgenomen . Strx kijken hoe hij rijdt. Bewerkt: 14 april 2006 door ikt Reageren
jaah90 Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Hoe kan ik d vering van een auto zachtermaken? Mijn auto rijd als een.... auto met vastregeroeste vering... Das knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, knoeien, testen, .... met het suspention gedeelte. Enjoy En mocht je hem nog niet hebben..... hoor klikken maar Waar heb je dat programma gedownload ? ZO kun je veel makkelijk handling.cfg aanpassen Reageren
Crowsoul Geplaatst: 15 mei 2006 Rapport Geplaatst: 15 mei 2006 Waar heb je dat programma gedownload ?ZO kun je veel makkelijk handling.cfg aanpassen In de nog werkende link die ik onder de screenscot achterliet. maar hier heb je hem nog maar es. klik klik klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.