Jump to content

HELPP..

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hoe je verder dan de missie 'To Victor, the spoils' kan komen?

Wil iemand zo snel mogelijk reageren?

Dankje

P.S. Dat is die missie waar je voor het eerst met de buisnesses moet werken.

Geplaatst:
Weet iemand hoe je verder dan de missie 'To Victor, the spoils' kan komen?

Wil iemand zo snel mogelijk reageren?

Dankje

P.S. Dat is die missie waar je voor het eerst met de buisnesses moet werken.

Hey, welkom op 't forum. Dit is een hele belangrijke missie, want daarna kan je namelijk aan de slag met Empire Buildings. Eerst leer je hoe je mannen moet recruiten. Doe dat en vervolgens stappen ze in je auto. Zorg dat je een sterk wapen hebt, ik raad je een AK of een sub machine geweer aan, en natuurlijk body armor. Als dit niet genoeg is kan je alvast 'Vigilante' gaan doen voor wat extra body armor. Schiet vervolgens iedereen met een pijltje boven zijn hoofd dood, en rijd naar Marty toe als alle mannen dood zijn. Pak als het kan onderweg nog even wat Health en Armor bij Health en Armor pick up locaties. Nu moet je weer iedereen met een pijl boven zijn hoofd overhoop knallen. Pak weer wat health op als je klaar bent en loop vervolgens naar binnen om daar iedereen te vermoorden. Daarna krijg je een cutscene waarin je naar buiten loopt en waarin Louise aan komt rijden. Daarna krijg je een uitgebreid filmpje te zien over Empire Buildings, en hoe het systeem werkt. Daarna is het mission passed. Veel succes, en als het niet lukt kan je een savegame aanvraag doen indien je de PSP versie hebt!

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik heb ook een vraagje over ongeveer hetzelfde onderwerp...

ik kan na 'to victor, the spoils' geen andere missies meer doen, alleen dingen met empire building.

ik heb de missie al wel vooltooid, en heb de uitleg gehad over empire building...

Hoe kan ik doorgaan naar de missie die erna komt? ik zie in de map ook helemaal

geen plaatje staan waar je heen moet als je een missie wilt starten. (bijvoorbeeld zoals bij de missies van marty een M en van louise een L)

Hoe kan ik naar de volgende missie?

Geplaatst:

ik kan na 'to victor, the spoils' geen andere missies meer doen, alleen dingen met empire building.

ik heb de missie al wel vooltooid, en heb de uitleg gehad over empire building...

geen plaatje staan waar je heen moet als je een missie wilt starten. (bijvoorbeeld zoals bij de missies van marty een M en van louise een L)

Je kan maar 1 missie doen na 'To Victor, The Spoils', en dat is Jive Drive. Na To Victor The Spoils hoor je op het apparaatje rechtsboven op 't scherm een berichtje te krijgen van Lance Vance over de volgende missie, die begint bij het vliegveld. Meestal moet je gewoon even rondlopen voordat je zo'n bericht krijgt, en als dat het niet is dan zou ik toch nog even goed kijken of er nergens een markertje staat in de buurt van het vliegveld ;)

Geplaatst:

Je kan maar 1 missie doen na 'To Victor, The Spoils', en dat is Jive Drive. Na To Victor The Spoils hoor je op het apparaatje rechtsboven op 't scherm een berichtje te krijgen van Lance Vance over de volgende missie, die begint bij het vliegveld. Meestal moet je gewoon even rondlopen voordat je zo'n bericht krijgt, en als dat het niet is dan zou ik toch nog even goed kijken of er nergens een markertje staat in de buurt van het vliegveld ;)

oooow okey dus ik moet die missie doen met dat vliegtuigje....

ik dacht dat is vast geen hoofdmissie maar okey bedankt ik ga het proberen... :cya:

Geplaatst:

ik dacht dat is vast geen hoofdmissie maar okey bedankt ik ga het proberen... :cya:

Sorry als ik een beetje onduidelijk was, maar het is geen missie met een vliegtuigje, maar een missie bij het vliegveld :puh: Lance Vance komt namelijk net aan in Vice City, en jij moet hem ophalen en naar zijn hotel rijden, wat dan uiteindelijk resulteerd in een leuk schietpartijtje met de Cholo's. En volgensmij kan je sowieso nog geen missie doen met een vliegtuigje voor 'From Zero To Hero', dus als je een missie bij het vliegveld ziet, of een marker, dan zal het vast wel goed zijn :)

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry als ik een beetje onduidelijk was, maar het is geen missie met een vliegtuigje, maar een missie bij het vliegveld :puh: Lance Vance komt namelijk net aan in Vice City, en jij moet hem ophalen en naar zijn hotel rijden, wat dan uiteindelijk resulteerd in een leuk schietpartijtje met de Cholo's. En volgensmij kan je sowieso nog geen missie doen met een vliegtuigje voor 'From Zero To Hero', dus als je een missie bij het vliegveld ziet, of een marker, dan zal het vast wel goed zijn :)

ow sorry dat IK zo onduidelijk was... :puh: ik bedoelde waar het icoontje van een vliegtuigje bij stond.... en

dat was die missie die jij bedoelde: Jive drive :puh:

maar ik heb hem nu allang gedaan en ik ben al verder dus... :bier:

Bewerkt: door KillerXL

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...