Swiggers Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 na deze missie kun je opslaan in een oud gebouwtje/ hutje in dat gebouwtje is ook een marker als ik daar in stap moet ik een huisje kopen ofsoiets wat moet ik daar nu in godsnaam doen ?? help me aub Reageren
M4X Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 na deze missie kun je opslaan in een oud gebouwtje/ hutjein dat gebouwtje is ook een marker als ik daar in stap moet ik een huisje kopen ofsoiets wat moet ik daar nu in godsnaam doen ?? help me aub Ik denk dat je met dat oude huisje een empire building bedoelt. Die moet je waarschijnlijk kopen, waarna je er in kan opslaan. Voor de rest is er niks bijzonders aan, je zult dit nog veel gaan meemaken. Als dit niet is wat je bedoelt dan hoor ik het graag Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2007 (bewerkt) na deze missie kun je opslaan in een oud gebouwtje/ hutjein dat gebouwtje is ook een marker als ik daar in stap moet ik een huisje kopen ofsoiets wat moet ik daar nu in godsnaam doen ?? help me aub Ik denk dat je met dat oude huisje een empire building bedoelt. Die moet je waarschijnlijk kopen, waarna je er in kan opslaan. Voor de rest is er niks bijzonders aan, je zult dit nog veel gaan meemaken. Als dit niet is wat je bedoelt dan hoor ik het graag als je in de marker gaat staan staat er een plaatje met een knuppel en daaronder staat protection roket als ik daar op klik dan kom er 3 huizen te staan "small" "medium" "big" dacht ik. Als ik er 1 koop dan moet ik naar iets toe rijden en dan een auto kapot maken maar waarom ?? dan blijven er allemaal plaatjes van een flat op mijn radartje staan .. kan iemand me helpen... Bewerkt: 26 september 2007 door swiggers Reageren
Bigstijn Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 na deze missie kun je opslaan in een oud gebouwtje/ hutjein dat gebouwtje is ook een marker als ik daar in stap moet ik een huisje kopen ofsoiets wat moet ik daar nu in godsnaam doen ?? help me aub Ik denk dat je met dat oude huisje een empire building bedoelt. Die moet je waarschijnlijk kopen, waarna je er in kan opslaan. Voor de rest is er niks bijzonders aan, je zult dit nog veel gaan meemaken. Als dit niet is wat je bedoelt dan hoor ik het graag als je in de marker gaat staan staat er een plaatje met een knuppel en daaronder staat protection roket als ik daar op klik dan kom er 3 huizen te staan "small" "medium" "big" dacht ik. Als ik er 1 koop dan moet ik naar iets toe rijden en dan een auto kapot maken maar waarom ?? dan blijven er allemaal plaatjes van een flat op mijn radartje staan .. kan iemand me helpen... Je moet dan die auto kapot schieten of maken, vervolgens zullen er allemaal gangs uit het gebouw komen van een desbetreffende gang, je hebt zowel De Sharks en De Bikers. Als je de aanval succesvol wint zal je op de plaats van het oude empire building jou eigen empire building kunnen neerzetten. Een flatje is een Empire Building, je kan op de map zien welke empire building van wie is. Zodra je er eentje hebt aangevallen zullen de gangs je op straat ook aanvallen, wat wel eens irritant kan zijn. Reageren
Swiggers Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 na deze missie kun je opslaan in een oud gebouwtje/ hutjein dat gebouwtje is ook een marker als ik daar in stap moet ik een huisje kopen ofsoiets wat moet ik daar nu in godsnaam doen ?? help me aub Ik denk dat je met dat oude huisje een empire building bedoelt. Die moet je waarschijnlijk kopen, waarna je er in kan opslaan. Voor de rest is er niks bijzonders aan, je zult dit nog veel gaan meemaken. Als dit niet is wat je bedoelt dan hoor ik het graag als je in de marker gaat staan staat er een plaatje met een knuppel en daaronder staat protection roket als ik daar op klik dan kom er 3 huizen te staan "small" "medium" "big" dacht ik. Als ik er 1 koop dan moet ik naar iets toe rijden en dan een auto kapot maken maar waarom ?? dan blijven er allemaal plaatjes van een flat op mijn radartje staan .. kan iemand me helpen... Je moet dan die auto kapot schieten of maken, vervolgens zullen er allemaal gangs uit het gebouw komen van een desbetreffende gang, je hebt zowel De Sharks en De Bikers. Als je de aanval succesvol wint zal je op de plaats van het oude empire building jou eigen empire building kunnen neerzetten. Een flatje is een Empire Building, je kan op de map zien welke empire building van wie is. Zodra je er eentje hebt aangevallen zullen de gangs je op straat ook aanvallen, wat wel eens irritant kan zijn. blijven de "Empire Bulding" blijf dat altijd op mijn radar staan? Als ik een "Empire Bulding" wil kopen kan ik kiezen wat ik wil, iets met protection rakat en prostitution en loan shark waarom moet ik hier uit kiezen? wat heeft 't voor nut? ik heb nu ALLE empire buldings gekocht, op 2 dingen na alles op "High Roller" nu kan ik ook missie's doen in een empire bulding Moet je die missie's allemaal hebben uitgespeeld om verder te kunnen in 't spel? Als ik een "High Roller" koop dan staan er 2 mensen in 't huis waarom? en een kaart met een marker ervoor waarom? Hulp graag:D M.v.g swiggers Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Het is mogelijk om de Empire Buildings niet meer op je scherm te laten verschijnen. Je moet dan op Start drukken en dan moet je het kruisje ingedrukt houden. Daarna moet je Show Empire Sites op Off zetten. Uiteraard moet je zelf bepalen welke soort Empire Building je bouwt. Dit heeft te maken met het geld wat een soort Empire Building opbrengt. Nee, je hoeft die Empire Building missies niet te spelen om verder te komen in het spel. Je kunt er voor kiezen om dit op een later tijdstip op te pakken. Die 2 mensen in het huis staan daar om jou opdrachten te geven voor die missies. Druk op R om een opdracht te ontvangen van die mensen. Reageren
Rev4n Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 En als je voor de rest niet verder komt met deze missies kijk dan Op wikigta Reageren
MartyCeha Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Je moet echt eens ophouden met topics te bumpen nu. Kijk eens naar de datum. Meer als een maand geleden. Ik verwacht dat ze dan al een antwoord hebben op hun vraag, en de missie allang gehaald hebben. En als lid van de GTAgames community heeft ieder lid al gehoord van WikiGTA. Ik wil geen moderatorgedrag vertonen maar ik wil je alleen even zeggen wat ik vind, ok? Ik vind het nu een beetje vervelend aan het worden. En er hoeft niet op ieder topic een slotje omdat er mensen nog vragen kunnen stellen over die missies. @hieronder: Goed zo... Bewerkt: 31 oktober 2007 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.