Jump to content

filmpje maken probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

hey mensen ik heb laats gta san andreas gekocht maar daarvoor had ik vice city al maar met vice city ging ik altijd leuke filmpjes maken met fraps maar als ik dat bij san andreas doe dan gaat ie om de 1 seconden een beeld geven maar het spel en het filmpje geven dan om de 1 sec een ander beeld zegmaar hij filmpt heel vaag :cry: weet iemand hoe ik dit kan oplossen of weet iemand een ander programma??

greetzz lorenzo gta

Geplaatst:

Misschien kun je je vraag even wat beter formuleren, aangezien ik momenteel niet een direct beeld kan vormen van jouw 'probleem'. Hoe ik het nu lees, lijkt het alsof San Andreas traag wordt tijdens het opnemen met fraps? Of stopt fraps er telkens mee na één seconde te hebben opgenomen? Ik zal je even de oorzaak uitleggen van beide problemen.

1) Als San Andreas traag wordt tijdens het spelen van fraps heb je mogelijk nog andere programma's draaien tijdens het filmen in San Andreas. Zet alle programma's zoals MSN uit, om vertraging te voorkomen. Ook kan het effectief zijn als je je resolutie van San Andreas wat lager zet. Dit kun je doen in Options --> Display Setup -->Avanced --> Resolution. Hiernaast kan het ook handig zijn als je even de Frame limiter uitzet, waardoor je beeld soepeler loopt. Deze instelling kun je tevens vinden waar je de "Resolution" ook kunt aanpassen.

2) Als fraps er na elke seconde mee stopt kan dat met twee oorzaken te maken hebben. Ten eerste moet je even kijken of de schijf (waar de frapsbestanden worden opgeslagen) niet vol is geworden van al je opgenomen bestanden. Je moet namelijk niet vergeten dat deze bestanden behoorlijk wat ruimte in beslag nemen op je harde schijf. Hiernaast is het ook gewoon mogelijk dat je fraps niet meer goed functioneert om de een of andere reden. De enige oplossing om dit op te lossen is door fraps even opnieuw te installeren. Snel, effectief en een positief resultaat!

Hopelijk heb je hier wat aan. :)

Geplaatst: (bewerkt)

weet echt niemand een programma please?????????????????? :cry: :cry:

greetzz lorenzo gta

ik wil heel graag gaan filmen heel veel dank voor diegenen die er wel een weet en zegt _O_

Bewerkt: door lorenzo gta
Geplaatst: (bewerkt)

Er bestaat wel degelijk een ander programma waarmee je je beeldscherm kan opnemen. Er bestaat ook nog een programma als Camtasia. Op die site kun je een trial downloaden, die kun je 30 dagen gebruiken. Dan zul je hem moeten kopen. Je kan volgens mij met de trial zolang als je kunt opnemen, alleen heb je hem maar 30 dagen. In tegenstelling dat je bij Fraps maar 30 seconden aan één stuk kan opnemen maar hem zolang mag gebruiken als je wil.

Ik heb dit programma gevonden in dit topic. :)

Veel succes met filmpjes te maken! :)

EDIT: Oh, ik kom er net achter dat je met Camtasia alleen filmpjes kan maken als je in Windows bent, en dus niet tijdens spellen. Sorry. Bedankt voor het melden BaasB. ;)

Bewerkt: door Jon-asses
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Er bestaat wel degelijk een ander programma waarmee je je beeldscherm kan opnemen. Er bestaat ook nog een programma als Camtasia. Op die site kun je een trial downloaden, die kun je 30 dagen gebruiken. Dan zul je hem moeten kopen. Je kan volgens mij met de trial zolang als je kunt opnemen, alleen heb je hem maar 30 dagen. In tegenstelling dat je bij Fraps maar 30 seconden aan één stuk kan opnemen maar hem zolang mag gebruiken als je wil.

Ik heb dit programma gevonden in dit topic. :)

Veel succes met filmpjes te maken! :)

EDIT: Oh, ik kom er net achter dat je met Camtasia alleen filmpjes kan maken als je in Windows bent, en dus niet tijdens spellen. Sorry. Bedankt voor het melden BaasB. ;)

dit progamatje vind ik zelf wel handig om foto's mee te maken...

Howie's Quick Screen Capture Tool

een progammatje voor filpjes maken is bijv

gamecam

:*D:puh:

Geplaatst:

Ik had hetzelfde probleem dat Fraps zo sloom ging. Heb het ook al geprobeert met Camstudio (2) en Unregistered Hypercam, waar die dan ietsjes sneller ging maar waar bijvoorbeeld het beeld er weer voor geen meter uitzag.

Geplaatst:

Gebruik replays om op te nemen.

Doe iets dat je vet vind een stunt ofzo. Als je die hebt gedaan druk je op f2 (dan sla je de replay op) en dan om die replay af the spelen druk je op f3. Nu krijg je (ongeveer) de laatste 30 seconde die je hebt gespeeld te zien. De replays laten alleen jetpacks, parachutes en pistool gevechten heel raar zien. Ook zien ontplofingen er niet uit zoals normaal. Als je deze opneemt, kan je ook je camera positie van alle kanten doen, en zie je niet de hud en radar in beeld.

Als dit nog niets uit haalt, kan je de replays op een andere manier filmen. Ga bij fraps naar movies, en stel hier 12,5 fps in. Als je dan opneemt gaat alles een stuk slomer (de helft van het normale) Maar als je dan de video gaat verwerken, moet je de video versnellen tot 2x sneller dan normaal. Hierdoor krijg je de normale 25fps die gta SA heeft.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, Groeten BoB.

Geplaatst:

Hypercam?!

Hypercam is een programma om je beeldscherm op te nemen.

Je kan hem dus ook gebruiken ingame!!

Hij doet het prima!

Alleen ik had ook een Fraps probleem dan het ook zo traag gaat.

Ik heb nu Hypercam maar het is nog steeds zo sloom.

Iemand zij iets over Processen dat je naar ctrl alt del -> processen.

Maar ik snap dat niet zo goed dalijk doe ik iets fouts!!

Ik hoop dat ik je vraag heb beantwoord en ik hoop dat mijn vraag wordt beantwoord!!

Greetzz Wecked :clown::clown:

Geplaatst:

Ik had dit probleem eerst ook. Nu heb ik deze versie van Fraps gedownload en deze werk wél :)

Ik hoop voor je dat het werkt :bier:

Geplaatst:
Ik heb net de fraps versie van jouw gedownload, maar waar slaagt ie de filmpjes op?

In feite worden de opgenomen bestanden meestal opgeslagen in de map waar je fraps geïnstalleerd hebt. Dit kan dus bij iedereen verschillend zijn. Je kunt dit tevens zien onder de kop 'Movies', wanneer je Fraps opgestart hebt. Hieronder nog even een plaatje ter verduidelijking.

frapsse1.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...