Jump to content

werkt gta sa op Vista ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Eey,

ik heb een vraagje,

ik heb Vista

vroeger speelde ik altijd gta sa/mta sa/sa-mp

maar werkt dit ook op Vista ?

Geplaatst:

Ik denk het wel hoor. Het is de opvolger van Windows XP. Het ligt er ook een beetje denk ik aan welke computer je heb. Je hebt minimaal 512 MB systeemgeheugen nodig. Dan is alles snel. :)

Geplaatst:

Ik speel nu Vice City en die doet het wel perfect op Vista.. zal het binnenkort proberen met San Andreas

Denk het wel hoor....

Geplaatst:

Een spel voor windows '98 werkt toch ook op XP? Dan zou iets van XP toch ook zeker op Vista werken :) Ik heb trouwens nog XP...

Geplaatst:

Sorry maar hij werkt wel op vista, net als alle andere spellen vanaf 95, waarom zou je denken? je kan dmv comatibiliteitsmodus je pc voor enkel 1 toepassing (in dit geval san andreas) laten denken/draaien dat je een andere windows hebt, je kan dus instellen dat hij m via een andere windows draait, dat kan in xp ookal, zo kan je dus ook windows 95 spellen spelen... enz enz, (rechtsklik, eigenschappen, compatibiliteit inschakelen)

Geplaatst:

De single player werkt wel op vista denk ik, maar MTA werkt er NIET op.

Je moet wachten tot er een update komt dat het wel gaat.

Voor SA:MP weet ik het niet...

Geplaatst:
Een spel voor windows '98 werkt toch ook op XP? Dan zou iets van XP toch ook zeker op Vista werken :) Ik heb trouwens nog XP...

Niet altijd.. GTA2 deed het bijvoorbeeld ineens niet op XP

Geplaatst: (bewerkt)

oow jawel hoor, ik heb m er hier ook opstaan, denk aan de compatibiliteitsmodus ;)

mta doet het ook, zelfde als hierboven...

Bewerkt: door DX11
Geplaatst: (bewerkt)

oow jawel hoor, ik heb m er hier ook opstaan, denk aan de compatibiliteitsmodus ;)

mta doet het ook, zelfde als hierboven...

en je kan ook de gratis rockstar unlimited versie downloaden :)

Bewerkt: door Dikbuik
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Bij mij werktie niet godsamme :N

MTA dan he

klik rechts --> eigenschappen --> compatibiliteitsmodus. kies windows xp nu doet hij het wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...