Jump to content

Vliegtuigcrashes

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind vliegtuigcrashes een van de interessantste dingen in San Andreas, en pak altijd m'n camera erbij als ik een vliegtuig zie.

Vertel hier leuke vliegtuigcrashes die je hebt meegemaakt of post een plaatje ervan, whatever.

(En die bij die dam, dat die gast op een motor een stunt wou doen die ken ik al...)

PS: Als dit topic al bestaat, sluit hem maar weer dan :duh:

• Reacties 151
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• moechy

6

• tjoef

6

• Blue Yoshi 97

5

• GTA freakje

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Altijd als ik een vliegtuig zie dan pak ik mijn hitte zoekende rocket launcher en schiet ik 'm uit de lucht. Dat is een gewoonte geworden wel geinig. het enige irritante is dat ze soms zomaar verdwijnen en als het lukt krijg je 2 wanted sterren. Maar er stortte wel eens een vliegtuig op een auto neer maar daar heb ik geen filmpje van ofzo.

Geplaatst:

Vaak storten er vliegtuigjes vlak voor, of zelfs op me neer als ik net een heel stuk heb gereden of zelfs aan een missie bezig ben, erg irritante bug eigenlijk, Maar wel spectaculair.

Geplaatst:

Wat ik vaak heb, als je bij de Mount Chilliad bent, dat je dan vaak vliegtuigen ziet crashen, of in de Badlands. Ik had die missie met de gast killen en foto maken, ik reed erheen, kwam een vliegtuig en hij was al dood dus ik had mazzel. Maar dat is wel vaak leuk. Het is natuurlijk irritant tijdens een missie. Je hebt ook zo'n filmpje van iemand die wil stunten en er een vliegtuig tegen aan ramt.

Geplaatst:

2 gebeurtenissen ..

1 keer zat ik op een gebouw gewoon mooie foto's te maken en zie ik naast me echt waar een vliegtuig keihard tegen een gebouw aanvliegen ik heb het gevolgd met camera en is natuurlijk neergestort en harstikke dood.

heb ook heelvaak dat als op de hoogste berg in San Fierro ten zuid/westen op die berg gaat dat er een vliegtuig voor je neerstort dit heb ik best wel vaak .. :bonk:

Groot-Duimpje

Geplaatst:

Een keer reed ik op een Freeway door zuid-San Fierro op de snelweg, reed ik even niet op de baan en later kwamen vangrails. Ik reed dus over het gras langs de snelweg, ik wou een wheelie maken dat mislukte want ik ging naar rechts (een beetje omhoog). Toen ging ik weer omlaag langs de snelweg. Dan kwam er opeens een helikopter van die berg afvallen waardoor mijn motor erg veel ronddraaide. Dit zorgde voor vele ontploffingen en een kettingbotsing. Het rare was dat ik wanted kreeg onder die ontploffingen terwijl ik niks had gedaan! Ik ging dood door alle ontploffingen.. Jammer had ik mijn camera niet bij om een foto te maken..

Geplaatst:

Ik had net een missie gehaald toen er net voor mij een vliegtuigje neerstorte !

Na een tijdje stond een behoorlijk groot gebied in de brand en toen kwam de brandweer !

:bier:

Geplaatst:

Zoiets heb ik ook wel eens. Ik kwam net uit de Binco, na een leuk middagje shoppen. :dans: Totdat er een Rustler naast me kwam liggen. Ik was een stukje weggerent, dus net niet dood. Meteen de brandweer erop af.. :bonk:

Geplaatst:

Bij de laatste race van de Chilliad Challenge moest ik tegen twee anderen en zij waren me voor en toen hoorde ik een harde knal en zag ik dat een vliegtuigcrash ze had gedood. Kon ik gewoon op mijn gemak doorrijden.

Geplaatst:

Ik Was juist nieuwe kleren gaan kopen,supermmoie getunde auto,lekker rijden,ontploft er een vliegtuig op mijn auto :bonk:

Geplaatst:

Bij mij gebeurt het bijna nooit ik heb het tot nu toe maar een keer meegemaakt en dat was bij een vriend op de PC

Geplaatst:

de vliegtuigramp....

toen ik een keer met me parashute van een gebouw af sprong hoorde ik in een keer een raar geluid,

dat bleek dus een klein stunt vliegtuigje te zijn die vliegtuig schepte me en floep ik vloog mee op die vliegtuig ik stond erop....

dat was het enge verhaal :schater::klap: :klap: :bonk: :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Het gebeurt wel eens in GTA SA dat er een vliegtuigje op je hoofd neerstort die kans is echter ZO klein.

Maar het kan wel. Een jachtvliegtuigje natuurlijk want er vliegen geen andere vliegtuigen in SA (Helaas)

O en iets vergeten: Als je zegt dat het vliegtuigje harstikke dood is (of wat erin zit) :bonk:

Hebbie het zo ontzetend fout! :duh: Alle vliegtuigen (ook die ene die vliegen ja :duh: ) zijn onbemand.

Behalve in de missie ''Are you going to San Fierro?"& Die 1ste van C.R.A.S.H in Las Venturas (Logisch je achtervolgt 'm :bonk: )

Bewerkt: door Grove-Member
Geplaatst:

ik heb dat wel eens gehad toen ik gewoon reed en de wagen ontplofte op dat zelfde moment lande een vliegtuig recht naast me neer wel leuk om tezien :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...