Bobbiescie Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Ik ben opnieuw begonnen, moet nog 2 missie's en dan ga ik naar San Fierro. Katie heb ik dus nog niet. Maar als ik dood ga houd ik nog steeds mijn wapens?! Ik heb niet ge-cheat! :o Heeft iemand anders dit ook en houd dit in dat je de 100 % niet kunt halen? Reageren
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 volgens mij is het dat jij die vriedin in de woestijn als vriedin hebt. anders weet ik het ook niet meer maar gebruik de volgende keer de zoekfunctie of anders gtagames.nl daar vindt je het wel. :jorizsign: Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 volgens mij is het dat jij die vriedin in de woestijn als vriedin hebt. anders weet ik het ook niet meer maar gebruik de volgende keer de zoekfunctie of anders gtagames.nl daar vindt je het wel. :jorizsign: Kan je lezen of niet? Reageren
loempiaman Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 volgens mij is het dat jij die vriedin in de woestijn als vriedin hebt. anders weet ik het ook niet meer maar gebruik de volgende keer de zoekfunctie of anders gtagames.nl daar vindt je het wel. :jorizsign: ik weet niet of het jou gelukt is maar ik kan zo niks vinden via de zoekfunctie <_< maarja ik vergeef je, je bent tenslotte nieuw, dus daarom praat je andere na. ik vergeeft je voor dat ik heb het zelfde probleem om ff terug ontopic te gaan :lol: Reageren
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 sorry hoor maar wat is het probleem. het is wel handig, heb je meer geld over voor huizen. Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 sorry hoor maar wat is het probleem. het is wel handig, heb je meer geld over voor huizen. daar heb je inderdaad gelijk in, maar ik ben bang dat ik dan geen 100% haal! Reageren
X-Zero Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 ik denk dat je daar geen zorgen hoeft over te maken. maar kijk eens of het lukt bij een nieuwe game. :o Reageren
BrokenTable Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Ik ben opnieuw begonnen, moet nog 2 missie's en dan ga ik naar San Fierro.Katie heb ik dus nog niet. Maar als ik dood ga houd ik nog steeds mijn wapens?! Ik heb niet ge-cheat! :o Heeft iemand anders dit ook en houd dit in dat je de 100 % niet kunt halen? Date je met Helena Wankstein? Bij haar hou je namelijk je wapens als je dood ga. Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Nee, die heb ik nog niet! Kan 't iets te maken hebben met andere saves(wel van GTA: San Andreas) die op mijn memorycard staan? (Off-topic) Ik heb nog een vraagje namelijk; waneer kun je adrenaline gebruiken? Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Weet helemaal niemand 't antwoord op mijn eerste vraag, waar 't aan zou kunnen liggen dat ik steeds mijn wapens houd en dat dit misschien inhoud dat ik de 100% niet haal? Zou 't iets te maken kunnen hebben met andere save's op mijn memorycard? :unsure: Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Weet helemaal niemand 't antwoord op mijn eerste vraag, waar 't aan zou kunnen liggen dat ik steeds mijn wapens houd en dat dit misschien inhoud dat ik de 100% niet haal? Zou 't iets te maken kunnen hebben met andere save's op mijn memorycard? :unsure: Om je wapens te behouden moet je met een vriendin (katie dacht ik ) tot 100% dating komen. Dan behoud je je wapens en je krijgt als het goed is ook nog een pak erbij. Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Om je wapens te behouden moet je met een vriendin (katie dacht ik ) tot 100% dating komen.Dan behoud je je wapens en je krijgt als het goed is ook nog een pak erbij. Dat is juist 't probleem, de enige vriendin die ik toen had was Denise. Maar iedere keer als ik dood ging/ga behoud ik m'n wapens. Op zich is dit niet erg, bespaart me een hoop geld, maar waar 't bij mij om gaat is dat ik bang ben dat ik de 100% niet kan halen! :unsure: Een vriend heeft dit ook, en wij hebben beide dezelfde save op onze memorycard staan waarop wij flink cheaten. Wij dachten dat 't misschien daar aan zou kunnen liggen. Maar mijn eigenlijke vraag is: Houd dit in dat ik de 100% niet meer kan halen? Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 Ik ben opnieuw begonnen, moet nog 2 missie's en dan ga ik naar San Fierro.Katie heb ik dus nog niet. Maar als ik dood ga houd ik nog steeds mijn wapens?! Ik heb niet ge-cheat! :o Heeft iemand anders dit ook en houd dit in dat je de 100 % niet kunt halen? Date je met Helena Wankstein? Bij haar hou je namelijk je wapens als je dood ga. Ik date alleen Denise en ik hou mijn wapens als ik Busted ben :rolleyes: en heb geen Ammo-Nation gedaan (op een savegame zonder cheats) en als ik dood ben ben ik mijn wapens wel kwijt Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Geplaatst: 20 februari 2005 (bewerkt) Ik weet niet waar ik het moet posten maar het leek me hier wel goed. Als ik soms Busted ben dan heb ik een Shutgun met ongeveer 5 kogels. Heeft dit er misschien iets mee te maken of is het iets heel anders. @ - Bobbiescie : Volgens mij houd dit nu wel in dat je geen 100% meer kan halen als je er op los cheat. Bewerkt: 20 februari 2005 door Mazzeltje Reageren
lasventuras Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 ik wuo dat ik me wapens houd als ik dood ben :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.