miamivicecity Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Heej allemaal, Ik heb net gta vcs voor 100% uitgespeeld. Weet iemand nog een aantal leuke dingen die je in het spel kan doen? Maakt niet uit wat! Alvast bedankt, Miamivicecity
Gijsso Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Een paar zij-missies doen. Maar dat is een beetje nutteloos. Ik denk gewoon overnieuw proberen. Kijken of je nu sneller de 100% kunt halen.
JasonStatham Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Ik denk dat je als eerste het beste gewoon voor de lol al je races verbeteren. Daarmee bedoel ik die zijmissies zoals Quad time challenge bijvoorbeeld. Ten tweede kun je natuurlijk gewoon weer opnieuw beginnen. Wel heb ik nog een leuke tip: Sla na erg leuke missies op een andere slot. Als je het spel uitgespeelt hebt kun je die andere slot laden en daar de leuke missies opnieuw doen. Meestal deed ik na de missie 'From zero to hero'. Zo kon ik het 2de eiland helemaal opnieuw doen en hoefde ik niet eerst die irritante, saaie missies op het Westelijke eiland te doen!
Bierbuikje Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Tips: - Kijken of het politie systeem nog wel werkt, misschien is hij defect je weet maar nooit. - Zijmissies. - Toeren. - Wedstrijdje wie heeft de auto het snelst kapot. - Zou een auto ook op water kunnen rijden. - Hoeveel mensen dood ik in een minuut. - Enz. enz. enz.
miamivicecity Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 heej gaste!! bedankt voor alle tips ik ga het spel gwoon nog een uit te spelen, maar dan sneller
thug Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 proberen 6 sterren te halen en zo lang mogelijk volhouden .
Robin B Geplaatst: 26 maart 2008 Rapport Geplaatst: 26 maart 2008 gewoon een hele grote ramp maken met 6 ster en al!
1974 Geplaatst: 30 maart 2008 Rapport Geplaatst: 30 maart 2008 tja niks kan leuk blijven zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.maar goed je toch veel stunts doen en een beet je rond rijden.
oostzaan Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Ik ben maar weer op nieuw begonnen.
Wexje Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Nu moet je online spelen met MTA natuurlijk..
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 april 2008 Rapport Geplaatst: 17 april 2008 Optie om met vrienden de MP te spelen. Met meerdere personen is het echt leuk Heb een keer met 6 vrienden die game gespeeld, echt humor
oostzaan Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 Optie om met vrienden de MP te spelen. Met meerdere personen is het echt leuk Heb een keer met 6 vrienden die game gespeeld, echt humor vet raar bij mij lukt dat nie. Ik heb gewoon een goede router en boven iets van 85% maar ik vind nooit hosts..
ASPHALT Geplaatst: 18 april 2008 Rapport Geplaatst: 18 april 2008 vet raar bij mij lukt dat nie. Ik heb gewoon een goede router en boven iets van 85% maar ik vind nooit hosts..Moet je eens op de achterkant van het doosje kijken. Staat niet bij dat hij online kan.. Dat kan met VCS dan ook niet. Alleen via een lokaal netwerk met vrienden die ook een PSP + VCS hebben.Verder na de 100%: Ander spel.
Honkbalpet Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Een paar zij-missies doen. Maar dat is een beetje nutteloos. Ik denk gewoon overnieuw proberen. Kijken of je nu sneller de 100% kunt halen. 100% betekent ook dat je alle zij-missies al hebt gedaan
Recommended Posts